در حال بارگذاری ...

رپرتوار نمایش‌های کودک و نوجوان گروه تئاتر مستقل تمدید شد

دو نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب» و «غول بزرگ مهربان» تا ۱۸ اسفند به اجرای خود در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران ادامه می‌دهند.

به گزارش ایران تئاتر، رپرتوار نمایش‌های گروه تئاتر مستقل به کارگردانی مریم کاظمی تا 18 اسفند تمدید و پیش‌فروش روزهای جدید «شاهزاده خانم بدترکیب» و «غول بزرگ مهربان» در سایت تیوال آغاز شده است.

این دو نمایش که با استقبال خانواده‌ها و کودکان روبه رو شده، در چهار روز انتهایی هر هفته از سه‌شنبه تا جمعه روی صحنه می‌روند.

طی هفته گذشته نمایش «غول بزرگ مهربان»، مهمانانی از خیریه «آتنا» و موسسه «بهشت رضا» که شامل کودکانی با بیماری‌های خاص می‌شوند داشت.

پیش از این نیز توان‌یابان کانون اندیشه‌های سبز ارمغان میهمان نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب» بودند.

در هریک از این دو نمایش، مانند کارهای گذشته گروه تئاتر مستقل، تعدادی از کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌روند و والدینی که می‌خواهند کودک و نوجوانان شان از بازیگران نمایش باشند می‌توانند با شماره تلفن 09051116692 (هماهنگی «شاهزاده خانم بدترکیب»)  و شماره تلفن 09351039028 (هماهنگی «غول بزرگ مهربان») تماس بگیرند.

نمایش‌های این رپرتوار صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌روند و شماره تلفن 09194346356 برای هماهنگی اعلام شده است.




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران