در حال بارگذاری ...
مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد توضیح داد

تغییری در وضعیت شهرام عبدلی ایجاد نشده و همچنان در کماست

جواد حدادی مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد درباره وضعیت هوشیاری شهرام عبدلی می‌گوید هنوز تغییری در وضعیت این بازیگر ایجاد نشده و او همچنان در کماست.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از ایسنا، جواد حدادی مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد درباره وضعیت هوشیاری شهرام عبدلی و بهبود سطح هوشیاری این بازیگر که از دقایقی پیش خبرهایی پخش شده بود، توضیحاتی را ارائه کرد.

جواد حدادی در مورد وضعیت کنونی شهرام عبدلی و اخباری که برخی رسانه‌ها از دقایقی پیش در خصوص هوشیاری او منتشر کردند، اظهار کرد: «این اخبار کذب است و بر خلاف گفته برخی رسانه‌ها سطح هوشیاری شهرام عبدلی مانند سابق است.»

او افزود: «هنوز تغییری در وضعیت این بازیگر ایجاد نشده و او همچنان در کما است.»

شهرام عبدلی مشغول بازی در سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار با موضوع امام رضا (ع) در مشهد بود که شامگاه شنبه 29 به بیمارستان منتقل می‌شود و بعد از تشخیص پزشکان مشخص می‌شود او درگیر عارضه مغزی شده و به کما می‌رود.




مطالب مرتبط

طوفان درگذشت

طوفان درگذشت

رضا صفایی‌پور، معروف به طوفان، بازیگر پیشکسوت سینما و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت، پس از یک دوره درگیری با بیماری پارکینسون، روز یکشنبه 26 آذر درگذشت.

|

اکبر احمدی درگذشت

اکبر احمدی درگذشت

اکبر احمدی که سابقه بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «ولایت عشق»، «مختارنامه»، «شاهگوش»، «دندون طلا»، «سرزمین کهن» و «سلمان فارسی» را داشت، نیمه‌شب پنجشنبه دوم آذر، بر اثر عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران، چشم از جهان فروبست.

|

نظرات کاربران