در حال بارگذاری ...
سه‌شنبه دوم اسفند

جلسه نقد و بررسی نمایش «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» برگزار می‌شود

جلسه نقد و بررسی نمایش «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» روز سه‌شنبه دوم اسفند در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، جلسه نقد و بررسی نمایش «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» به کارگردانی غلامرضا عربی ساعت 17 تا 19 روز سه‌شنبه دوم اسفند در تالار مشاهیر تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

در این جلسه که ورود به آن برای عموم آزاد است، رضا آشفته از منتقدان و پژوهشگران شناخته‌شده عرصه تئاتر با حضور کارگردان و بازیگران نمایش به ارائه نقطه‌نظرات خود پیرامون نحوه اجرای این اثر نمایشی می‌پردازد.

نمایش «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» به نویسندگی محمد چرمشیر، کارگردانی غلامرضا عربی و بازی مریم دیهیم‌بخت، ندا سلیمانی، شیما شوری، حمیدرضا کیانی‌خواه، مسیحا موسوی، علی خدایاری، حمیدرضا فلاحی، زهره شعبانی، زهره میرشفیعیان، سهیلا جعفرآبادی و حانیه رستگاری، یکی از آثار نمایشی متفاوت و ویژه تئاتر شهر با هنرمندی بازیگران نابینا و کم‌بیناست که تا روز 22 اسفند هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 20 با مدت زمان 70 دقیقه در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «قهرمان به همراه اسبش، تاریخ را در می‌نوردد، عاشق می‌شود و در این عاشقی اسبش را قربانی می‌کند. معشوقه‌اش را هم از دست می‌دهد و در انتها در اوج تنهایی مسیری می‌یابد. این راه روزنه‌ای برای آینده‌ای روشن است.»




مطالب مرتبط

آمار فروش سالن‌های اداره کل هنرهای منتشر شد

میزبانی تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج از 16 هزار مخاطب
آمار فروش سالن‌های اداره کل هنرهای منتشر شد

میزبانی تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج از 16 هزار مخاطب

آمار فروش نمایش‌های‌ تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ 1403 اعلام شد. طبق اعلام روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی بیش از 16 هزار مخاطب از نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج دیدن کرده‌اند.

|

نظرات کاربران