در حال بارگذاری ...
نامزدی پل مسکال و جودی کومر برای بهترین بازیگری

نامزدهای جوایز «اولیویه» معرفی شدند

اسامی نامزدهای جوایز «اولیویه» که به همت انجمن تئاتر لندن هرساله برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش ایران تئاتر، پل مسکال برای حضور در نمایش «اتوبوسی به نام هوس» و جودی کومر برای بازی در درام دادگاهی «پیش از بررسی» نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد و زن شدند.

پل مسکال برای بازی در فیلم «افترسان» نامزد اسکار در رشته بهترین بازیگر مرد نقش نخست است. جودی کومر برای بازی در سریال «کشتن ایو» شهرت دارد.

همچنین اقتباس صحنه‌ای از انیمه «همسایه من توتورو» ساخته هایائو میازاکی بیشترین تعداد نامزدی را به دست آورد و با 9 نامزدی پیشتاز جوایز «اولیویه» شد. نمایش کمدی «همسایه من توتورو» به کارگردانی فلیم مک‌درموت در رشته‌هایی چون بهترین کارگردان، بهترین بازیگر زن(می‌ مک) با دیگر نامزدان رقابت می‌کند.

مراسم اهدای جوایز «اولیویه» به نام سر لارنس اولیویه نام‌گذاری شده و هر سال در انگلستان جوایز این رویداد تئاتری اهدا می‌شود. قدمت این جوایز به چهل و هفت سال پیش برمی‌گردد و نخستین بار در سال 1976 برگزار  شده است. انجمن تئاتر لندن بانی جوایز اولیویه است.

امسال مراسم اهدای این جوایز با اجرای هانا وادینگهام (ستاره سریال تد لاسو) روز دوم آوریل (سیزدهم فروردین) در  سالن رویال آلبرت هال در شهر لندن برگزار خواهد شد. این مراسم از شبکه تلویزیونی آی‌تی‌وی پخش می‌شود.

منبع:یاهو




نظرات کاربران