در حال بارگذاری ...
اجرای ویژه در تالار هنر

«آکادمی پرندگان» میزبان هنرمندان، خبرنگاران و عکاسان می‌شود

اجرای ویژه هنرمندان، خبرنگاران و عکاسان نمایش «آکادمی پرندگان» به نویسندگی و کارگردانی حسین مزینانی در تالار هنر برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تالار هنر، نمایش «آکادمی پرندگان» به نویسندگی و کارگردانی حسین مزینانی روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ساعت ۱۹ در تالار هنر میزبان هنرمندان، خبرنگاران و عکاسان خواهد بود.

در نمایش «آکادمی پرندگان» مسعود مهرابی، لیلا وعیدی، حمیدرضا حسینعلی، عرشیا جعفری زاده، حسین مزینانی، حامد نظامی‌اصل، سامان فرشیدنیا، ابوذر کریمی بازیگران نمایش هستند.

ابوذر کریمی، ایلیا مهرابی و مانی کلاته (گروه کارگردانی)، رضا حق‌گو (آهنگساز)، حسین مزینانی (طراح صحنه)، لیدا وعیدی و نگین صدرزاده (طراح لباس)، رومینا شمشاد (منشی صحنه)، شیرین جهانی (مدیر صحنه)، نیلوفر فضائلی (روابط عمومی)، قاسم فیضی (تبلیغات مجازی)، شهرآشوب مفتاحی (هماهنگی)، فریبا جدیدی (مشاور رسانه‌ای)، حسین تبریزی (طراح گریم)، کیوان ضیاءپور (طراح نور و ساخت دکور)، ابوذر کریمی (طراح پوستر و بروشور) دیگر عوامل این گروه اجرایی را شامل می‌شوند.

در خلاصه نمایش «آکادمی پرندگان» آمده است: «قرار است آهنگسازی برای افتتاح ساعت بزرگ شهر یک موسیقی بسازد اما چیزی به ذهنش نمی‌رسد تا اینکه در خیالش با پرنده‌های ساعت روبرو می‌شود که می‌خواهند درون ساعت او زندگی کنند. آهنگساز ممانعت می‌کند اما بچه کوچک آن‌ها را برای مسابقه‌ای بزرگ آماده می‌کند تا در آکادمی موسیقی پرندگان شرکت کند تا بتوانند به ساعت بزرگ شهر راه پیدا کنند. پرنده در بین پرندگان متفاوت برنده می‌شود و آوازی که او برای برنده شدن می‌خواند همان موسیقی آهنگساز است که به هدف خود رسیده است...»

نمایش «آکادمی پرندگان» از روز یکشنبه ۲۳ بهمن ساعت ۱۹ اجراهای خود را در تالار هنر آغاز کرده و تا روز جمعه ۲۶ اسفند برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده، جنب ورزشگاه شهید شیرودی روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

اولین برنامه نمایشنامه‌خوانی تالار هنر در راستای معرفی آثار برتر جهان در قالب نمایشنامه‌خوانی، به نمایشنامه «پینوکیو» با کارگردانی داوود زارع اختصاص پیدا کرده است که در روزهای ابتدایی اردیبهشت 1403 به صحنه خواهد رفت.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

خواسته حسن دادشکر از مدیر تالار هنر

بیشتر آثاری را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد
خواسته حسن دادشکر از مدیر تالار هنر

بیشتر آثاری را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد

حسن دادشکر، پیشکسوت تئاتر ایران خطاب به مدیر تالار هنر گفت خواهشی که از شما دارم این است که بیشتر کارهایی را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد. بعضی از کارها متاسفانه بخش موسیقایی‌اش آن قدر بالاست که محتوا، کارگردانی و بازی و عناصر اصلی درام را تحت تاثیر قرار ...

|

نظرات کاربران