در حال بارگذاری ...
به کارگردانی نادر نادرپور در پردیس تئاتر شهرزاد

«نماینده ملت» برای سومین بار تمدید شد

اجرای نمایش «نماینده ملت» به نویسندگی برانیسلاو نوشیچ و کارگردانی نادر نادرپور برای سومین‌بار در پردیس تئاتر شهرزاد تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «نماینده ملت» به کارگرادانی و دراماتورژی نادر ‌نادرپور و نویسندگی براتیسلاو نوشیچ که از شش بهمن اجراهایش در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز شده است، به علت استقبال مخاطبان برای بار سوم تا ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ تمدید شد.

در «نماینده ملت»، حسین ‌کرمی، نادر ‌نادرپور، علیرضا ‌(نیما) ‌قربان‌زاده، مهیار ‌ذوالنوری، مهشید ‌دلاوری، مینو منوچهری‌نیا، محمدرضا ‌ابراهیمی، آزاده ‌جاوید و آرام نیک‌بین نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «صاحبخانه‌ای بی‌سواد و پولدار تصمیم می‌گیرد در انتخابات مجلس شرکت کند که نظم و آرامش اهل خانه به خطر می‌افتد و...»

محبوبه نادعلی‌پور (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، مهدی ابراهیمی (مدیر اجرایی)، پیمان چراغی (مدیر تولید)، آکادمی بازیگری صحنه (مجری طرح)، مهرناز عباسی (طراح لباس)، علیرضا غدیری (طراح گریم)، الهام زارع (مجری گریم)، طهورا کریمی (مدیر صحنه)، حسین بناییان (تدارکات)، پیام احمدی‌کاشانی و فهیمه علی‌بیگی (عکاس)، نادر نادرپور (انتخاب موسیقی)، فرید ترابی و کیان راد (طراح پوستر و بروشور و تیزر)، میلاد آزادی (تیزر)، محبوبه نادعلی و صدرا عیسی‌پور (اتاق فرمان)، کارنامه (انتشارات)، خانه هنر هور (دکور و آکسسوار)، سیدمحمدصادق سیادت (تبلیغات رسانه‌ای)، فریبا جدیدی و فرشته سهی (تبلیغات مجازی و هماهنگی) و حمیدرضا طالبی (مدیرتبلیغات و مشاور تولید) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند که نادرپور را همراهی می‌کنند.

نمایش «نماینده ملت» هرشب ساعت ۱۹:۱۵ روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای دریافت بلیت و تماشای این اثر نمایشی به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست

مهدی (سهاب) محبعلی، نویسنده و کارگردان تئاتر، ترس مخاطب را خوراک و تغذیه‌کننده «راهنمای جامع هیولا شدن» دانست و گفت حوادث واقعی، تاثیرات منفی زیادی روی جامعه می‌گذارد اما مهم است که از این ترس و رنج؛ نیرویی کامل‌تر برای کنترل هیولای درون خودمان بسازیم.

|

نظرات کاربران