در حال بارگذاری ...

رضا آشفته: حال روحی‌ام خوب است و در حال درمان هستم

رضا آشفته منتقد و مترجم پیشکسوت تئاتر گفت ممنونم از همه عزیزان و دوستانی که به‌یاد من هستند، حال روحی‌ام خوب است و با انرژی در حال درمان هستم.

به گزارش ایران تئاتر، رضا آشفته منتقد و مترجم پیشکسوت تئاتر، که از مدتی پیش به‌دلیل دیابت و پایین آمدن هموگلوبین خون و دچار شدن به تنگی‌نفس و کم شدن اکسیژن خون در بیمارستان فیروزگر تحت درمان قرار گرفته است، با خوب توصیف کردن حال روحی خود، از پیگیری روند درمان خود خبر داد.

رضا آشفته منتقد و مترجم تئاتر به خبرنگار ایران تئاتر گفت: «ممنونم از همه عزیزان و دوستانی که به‌یاد من هستند و برایم انرژی می‌فرستند.»

او افزود: «روند درمانم در حال انجام است و بیماری قند من در شرایط کنترل قرار گرفته است.»

آشفته همچنین گفت: «عارضه نارسایی کلیه من در حال بررسی برای بهبود شرایط است و همچنین کم خونی و کمبود اکسیژن خونم نیز در حال درمان است.»

آشفته در پایان گفت: «خداروشکر حال روحی‌ام خوب است و با انرژی در حال سپری کردن روند درمان خود هستم.»

ایران تئاتر برای همکار باسابقه خود آرزوی سلامتی دارد.

گفت‌وگو از علی کیهانی


بازیگری که مدافع صنفی هنرمندان هم هست

شانسی که ایرج راد در زندگی آورد
بازیگری که مدافع صنفی هنرمندان هم هست

شانسی که ایرج راد در زندگی آورد

آیین بزرگداشت ایرج راد با حضور هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون ایران در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد. این بازیگر پیشکسوت، در بخشی از سخنان خود در این مراسم، آشنایی با چهره‌های والای عرصه فرهنگ و هنر را، مهم‌ترین شانس زندگی خود معرفی کرد.

|

محمدحسین ناصربخت:

آرزوی من فعالیت روی صحنه تئاتر است
محمدحسین ناصربخت:

آرزوی من فعالیت روی صحنه تئاتر است

محمدحسین ناصربخت، کارگردان، مدرس و پژوهشگر تئاتر با بیان اینکه آرزویش فعالیت روی صحنه است، گفت امیدوارم بتوانم در آینده‌ای نزدیک با تامین بودجه و حمایت لازم نمایشی را که متن آن از پیش آماده است، به صحنه ببرم.

|