در حال بارگذاری ...

زمان مراسم تشییع و خاکسپاری احمد دامود اعلام شد

مراسم تشییع و خاکسپاری احمد دامود امروز شنبه ۲۷ اسفند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از خانه تئاتر، مراسم تشییع و خاکسپاری احمد دامود شنبه ۲۷ اسفند از ساعت ۱۱ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

احمد دامود نویسنده، پژوهشگر، مدرس، مترجم و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بامداد پنجشنبه ۲۵ اسفندماه در سن ۸3 سالگی از دنیا رفت.

از این مدرس، پژوهشگر، کارگردان،‌ بازیگر و نویسنده، چندین کتاب به یادگار مانده است که می توان به «بازیگری و پرفورمنس آرت»، «اصول کارگردانی تئاتر»، «بازیگری متد» و ترجمه کتاب‌های «تکنیک بازیگری»، «بازیگر حرفه‌ای»، «کار عملی بازیگر»، «درباره کارگردانی فیلم» اشاره کرد.


امشب «چاپلین» پا به صحنه می‌گذارد

امشب «چاپلین» پا به صحنه می‌گذارد

نمایش «چاپلین» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهران رنج‌بر که پرتره‌ای از زندگی «چارلی چاپلین» بازیگر مطرح سینمای صامت جهان است، در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

|

طراحی و ساخت پروژکتور تئاتر در میبد یزد

طراحی و ساخت پروژکتور تئاتر در میبد یزد

پس از طراحی و تولید دیمر نور تخصصی تئاتر بر پایه تکنولوژی Led در سال گذشته، اکنون طراحی و ساخت دو مدل از پروژکتورهای تئاتر (اسپات و فرزنل) در شهرستان میبد بومی‌سازی شد.

|

غلبه متون داخلی بر نمایشنامه‌های خارجی در تئاتر امروز

غلبه متون داخلی بر نمایشنامه‌های خارجی در تئاتر امروز

این روزها در تهران بیش از ۷۰ نمایش (ویژه کودکان و بزرگسان) در تماشاخانه‌ها و سالن‌های پایتخت روی صحنه است و در این میان تنها ۸ نمایش با نمایشنامه خارجی اجرا می شود! در واقع آنچه وضعیت اجراها را در مقایسه با گذشته متفاوت می‌کند، تعداد قابل توجه نمایش‌هایی است که براساس ...

|