در حال بارگذاری ...
درودی ویژه از قلب تئاتر ایران زمین

بهاریه اهالی تئاتر شهر به روایت مسعود فروتن منتشر شد

کارکنان مجموعه تئاتر شهر در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ با تولید و انتشار یک اثر تصویری – موسیقایی به روایت مسعود فروتن بهاریه ای را تقدیم نگاه مخاطبان و هنرمندان عرصه نمایش کردند. 

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در آستانه فرا رسیدن سال 1402، مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر با تولید و انتشار یک اثر تصویری_موسیقایی با صدای مسعود فروتن (کارگردان و بازیگر) و آهنگسازی امیر بهزاد بهاریه ای را تقدیم نگاه تماشاگران و هنرمندان عرصه تئاتر کردند. 

در متن بهاریه تصویری – موسیقایی اهالی تئاتر شهر با صدای مسعود فروتن آمده است: 

«درودی بی‌کران به اهالیِ شریفِ تئاترِ ایران‌زمین؛ سلامی بهاری به همهٔ شما تماشاگران و فرهیختگانِ نازنینِ هنر نمایش، که چشم و چراغمان‌اید.

اینجا «تئاترشهر» است، تجلی‌گاهِ نابِ هنر نمایش؛ آنچه اکنون برایتان روایت می‌کنیم، بهانه‌ای است برای یادآوریِ سالی که روزهای پایانی‌اش را می‌گذرانیم. مروری است بر داستانِ صحنه‌هایی پُر از یاد و خاطرهٔ هنرمندانِ ارزنده تئاتر که آثارشان را به‌زیباییِ تمام، روایت کردند. مروری بر قصه‌ای که شما تماشاگرانِ فاخر، با حضور ارزشمندتان آن را در قلبمان، ماندگار کردید. یادی و اَرجی از روایت انسان‌های گرانمایه‌ای که در این سال، چراغ تئاتر ایران را با نور عشقشان، روشن نگه داشتند.

در حوالی فصل بهار، از اینجا، از تئاترشهر، به همه شما مردم نازنین ایران عزیزمان، درود می‌فرستیم. درودی ویژه از قلب تئاتر ایران زمین. از عمارتی باشکوه؛ سلامی به وسعت چشم‌های پرعشقِ شما دوستداران هنر نمایش که جملگی رفیق ناب‌اید و هیچ گاه نگاه پرمهرتان را از تئاترشهر برنداشتید.

اهالی شریف و فاخرِ تئاتر! نیم ‌قرن از حضور مؤثر و وجود پربرکتتان در تئاترشهر، این بنای عزیز و رفیقِ شفیق‌مان گذشت. 

دوستداران تئاتر شهر! در سالی که گذشت، کوشیدیم در حد توانمان و آنچه مقدور بود، خدمتگزار شایسته‌ای برای شما تماشاگران فهیم و هنرمندان فرهیخته باشیم. روزهایی که لبخندهایتان، برایمان سرشار از فرح‌بخشی و سرزندگی بود و غصه‌هایتان قلبمان را به‌درد می‌آورد.

ما اهالی تئاتر شهر در آستانه فصل بهار، خالصانه، صمیمانه‌‌ترین تبریک‌ها و درودها را بر وجود پرگوهرِ شما هنرمندان و تماشاگران گرامی تقدیم می‌کنیم. بهترین لحظه‌ها نثار قلب پرمهرتان باد. هنرتان مانا، وجودتان توانا وقلبتان مملو از آرامش پروردگار. حق نگه‌دارتان.»

مسعود فروتن (گوینده متن)، امیر بهزاد (آهنگساز)، مسعود میرمیری (مدیر تصویربرداری)، فرشید صوفی‌زاده (تدوین)، پرویز گوهری‌راد (عکاس)، نادر بهرامی (هماهنگی)، سپنتا عباسی (بازیگر کودک)، فریدون نصیری (خوشنویس)، شراره خشگنابی (ویرایش متن) و علیرضا سعیدی (سرپرست اجرایی پروژه) عوامل اجرایی این نماهنگ را تشکیل می‌دهند. 




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد
گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد

دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان توان‌یاب، می‌گوید افراد دچار معلولیت، با حضور قدرتمند در این جشنواره، می‌توانند مهارت‌ها و توانمندی‌های بالای خودشان را به نمایش بگذارند و اعلام کنند که اجتماع به حضور و افکار و اندیشه‌های آن‌ها ...

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

در کارگاه آموزشی با حضور مسعود فروتن مطرح شد

تولید تله‌تئاتر، می‌تواند بازده اقتصادی داشته باشد
در کارگاه آموزشی با حضور مسعود فروتن مطرح شد

تولید تله‌تئاتر، می‌تواند بازده اقتصادی داشته باشد

مسعود فروتن، مدرس کارگاه «کارگردانی نمایش تلویزیونی» که در نخستین روز از چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار شد، تاکید کرد تله‌تئاترها می‌توانند برای فروش به رسانه‌های تصویری تولید شوند و بازده اقتصادی داشته باشند.

|

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بخش نمایش‌های تلویزیونی فجر

مسعود فروتن: تله‌تئاتر، بدون زبان تصویر تلویزیونی، معنی ندارد
گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بخش نمایش‌های تلویزیونی فجر

مسعود فروتن: تله‌تئاتر، بدون زبان تصویر تلویزیونی، معنی ندارد

مسعود فروتن، عضو هیئت انتخاب بخش نمایش‌های تلویزیونی جشنواره تئاتر فجر، شناخت زبان تصویر تلویزیونی را شرط اصلی تولید آثار تله‌تئاتر دانست.

|

نظرات کاربران