در حال بارگذاری ...
پیام تبریک سال نو مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران

اسرافیل فرج‌اللهی: آغاز سال، فرصتی برای رشد کیفی تئاتر است

اسرافیل فرج‌اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با بیان اینکه بهار و آغاز سال فرصتی برای رشد کیفی تئاتر است، سال ۱۴۰۲ را به تمامی هنرمندان تئاتر به ویژه دلسوزان تئاتر استان‌ها تبریک گفت.

به گزارش ایران تئاتر، اسرافیل فرج‌اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی طی پیامی آغاز سال 1402 را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«یا مقلب القلوب و الابصار

نوروز، این آیین باستانی، جشن اعتدال بهاری، یادگار روشنایی و تحول و شادمانی، این آیین بزرگ ایرانیان که به روایت نمایشی اقوام رنگ و جلوه‌ای خاص دارد، فرصتی است برای تحول و تعمق در تکلیف زندگی و منش انسانی و شعور فرهنگی.

آغاز سال با هزاران آرزوی نیک برای خانواده بزرگ تئاتر ایران، از شور اجراها و رونق تماشاخانه‌ها و رفع مشکلات هنرمندان این عرصه گرفته تا سلامتی پیشکسوتان و آشتی بیشتر مردم با تئاتر و توسعه این هنر ارزشمند در مناطق محروم کشور.

بهار و آغاز سال فرصتی است برای بازنگری در شیوه‌های غلط، فرصتی برای شنیدن و درک و همدلی و هم زبانی، فرصتی برای رشد کیفی تئاتر. فرصتی برای شروعی دوباره همراه با گذشت و صبوری و زلالی.

اساسا درس بزرگ تئاتر همین است. اصلاح زندگی.

نوروز امسال به نسیم معنوی رمضان عجین است، ماه خودسازی و تقرب الهی، این نیز فرصتی است برای خودشناسی بیشتر

اینجانب ضمن تبریک این ایام، از خداوند متعال آرزوی توفیق و سربلندی و نشاط و طراوت برای یکایک هنرمندان تئاتر به ویژه دلسوزان تئاتر استان‌ها که عاشقانه تلاش می‌کنند؛ دارم. امید به بالندگی و شکوفایی.»




مطالب مرتبط

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور:

تئاتر باید جزو ذائقه و سبد فرهنگی مردم قرار بگیرد
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور:

تئاتر باید جزو ذائقه و سبد فرهنگی مردم قرار بگیرد

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور گفت یکی از مهم‌ترین اولویت‌های انجمن هنرهای نمایشی کشور برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این عرصه است و تئاتر باید جزو ذائقه و سبد فرهنگی مردم قرار بگیرد.

|

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران خبر داد

بهره‌برداری از پلاتوی تئاتر شاهین‌شهر تا آخر سال جاری
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران خبر داد

بهره‌برداری از پلاتوی تئاتر شاهین‌شهر تا آخر سال جاری

اسرافیل‌فرج‌اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در دومین نشست کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان ضمن بازدید از زیرساخت‌های تئاتر شاهین‌شهر از بهره‌برداری از پلاتوی این شهر تا آخر سال جاری خبر داد.

|

نظرات کاربران