در حال بارگذاری ...
ششمین فصل اجرا در وست اندِ لندن

« داستان یک روح»، رکورد شکست

تئاتر «۲:۲۲ داستان یک روح» که در ژانر تریلر فراطبیعی است امسال برای ششمین فصل در «وست اند» اجرا می‌شود و رکوردشکنی می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر، «2:22؛ داستان یک روح» برای ششمین فصل، در وست اندِ لندن اجرا خواهد شد و با این حساب، به لحاظ تعداد فصل اجرا، رکوردشکن شمرده می‌شود. 

نمایش «2:22، داستان یک روح»، نخستین بار سال 2021 در سالن نوئل کوآرد روی صحنه رفت و با نقدهای مثبتی روبرو شد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت. نمایشنامه را دنی رابینز نوشته و کارگردانی اثر را متیو دانستر برعهده دارد. داستان درباره  زنی به نام جنی است که فکر می‌کند خانه‌ جدیدش روح‌زده است. همسر او سَم، دیرباور است. بنابراین این زوج همراه گروهی از دوستان‌شان تصمیم می‌گیرند تا ساعت 2:22 صبح بیدار بمانند، زمانی که جنی باور دارد روح ظاهر می‌شود.

اجرای نمایش به مدت 18 هفته از چهاردهم ماه مه (24 اردیبهشت) شروع خواهد شد. این نمایش پس از آن قرار است شهر به شهر در انگلستان روی صحنه برود که اجرایش تا ماه مه 2024 (اردیبهشت 1403) ادامه داشته باشد.

منبع: واتس آن استیج




مطالب مرتبط

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران