در حال بارگذاری ...
برای فعالیت در سال 1402

فراخوان اجرای عموم در پردیس تئاتر تهران منتشر شد

فراخوان اجرای عموم نمایش با چهار اولویت اجراییِ نمایشنامه‌های ایرانی اجرای اول، موضوعات ملی و مذهبی، نمایشنامه‌های کودک و نوجوان ایرانی اجرای اول و موضوعات حقوق شهروندی و مدیریت شهری در پردیس تئاتر تهران منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر، پردیس تئاتر تهران، هم‌زمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، فراخوان اجرای عموم نمایش در سال 1402 را منتشر کرد.

پردیس تئاتر تهران (خاوران)، مجهز به سالن نمایش سینما و آمفی تئاتر، امکانات اجرای کنسرت‌های بزرگ موسیقی، کارگاه ساخت دکور و خیاطی، سالن‌های تمرین، اتاق گریم، امکانات برای برگزاری تئاتر موزیکال، تئاتر سنتی، کتابخانه تخصصی، سایت اینترنت، گالری‌ها و مکان‌هایی تفریحی چون رستوران، فروشگاه، سالن بازی کودکان و غرفه‌های فروش محصولات فرهنگی است.

اولویت‌های موضوعی اجرایی در پردیس تئاتر تهران به شرح زیر است:

1- نمایشنامه‌های ایرانی اجرای اول

2- موضوعات ملی و مذهبی

3- نمایشنامه‌های کودک و نوجوان ایرانی اجرای اول

4- موضوعات حقوق شهروندی و مدیریت شهری

گروه‌های حرفه‌ای

گروه‌هایی حرفه‌ای تلقی می‌شوند که حداقل 2 اجرای عموم 15 روزه داشته باشند. 

گروه‌های دانشجویی و کار اولی‌ها

گروه‌هایی که شرایط گروه حرفه‌ای ذکر شده را نداشته باشند به‌عنوان کار اولی تلقی می‌شوند و دانشجویان نمایشی نیز در این گروه در نظر گرفته خواهند شد. 

حمایت پردیس تئاتر تهران از این گروه‌ها با همکاری شورای هنری و انتقال تجربه صورت می‌گیرد.

گروه ویژه (نمایش کودک)

در این گروه به نمایش‌های کودک و نوجوان توجه ویژه‌ای می‌شود. این گروه شامل حمایت مالی، منوط به بازبینی شورای هنری پردیس تئاتر تهران خواهد بود. 

علاقه‌مندان برای درخواست اجرا می‌بایست همراه با فرم درخواست اجرا، طرح اجرایی، رزومه و نمایشنامه را با فونت Nazanin و سایز 14 به آدرس ایمیل  pardis.theater.complex@gmail.com ارسال کنند یا با شماره‌های 09017551131 و 09017551132 تماس بگیرند. 




مطالب مرتبط

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، از سری برنامه‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، با محوریت اجرای عمومی آثار نمایشی در دهه کرامت 1403 منتشر شد.

|

گفت‌وگو با کارگردان نمایش «رومئو ژولیت و چند کاراکتر دیگر»

میثم عبدی: نوشتن نمایشنامه به‌صورت گروهی، تجربه‌ای لذت‌بخش بود
گفت‌وگو با کارگردان نمایش «رومئو ژولیت و چند کاراکتر دیگر»

میثم عبدی: نوشتن نمایشنامه به‌صورت گروهی، تجربه‌ای لذت‌بخش بود

میثم عبدی، کارگردان نمایش «رومئو ژولیت و چند کاراکتر دیگر» می‌گوید تجربه نوشتن نمایشنامه به‌صورت تیمی برای او خیلی جذاب و دلنشین بوده است.

|

نظرات کاربران