در حال بارگذاری ...

پوستر نمایش «فراموشان» رونمایی شد

همزمان با پیش‌فروش نمایش «فراموشان» در سایت تیوال از پوستر این نمایش رونمایی شد. این نمایش از بیست و هفتم فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۵ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، همزمان با پیش‌فروش نمایش «فراموشان» به نویسندگی و کارگردانی امیر امیری با طرحی از مهدی کیانی رونمایی شد.

پوریا فرجی، علی مربی، هانیه رحیمی، نگار عزیزی، مروارید کفایی، مریم تولایی و مهدی اذعانی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «بعد از بیست سال یه قدمی اون قاتلم، یه فشنگ توی اسلحه می‌ذارم، به ترتیب قرعه می‌چکونم تا رولور اجدادی بگه قاتل کیه…»

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارت‌اند از مبینا هوشمندی (دستیار کارگردان)، حسین ظاهری (طراح صحنه)، مریم عبداللهی (طراح گریم)، میلاد جباری مولانا (مشاور کارگردان)، ساجده ایزدی (مدیر صحنه)، علیرضا نامنی (دستیار نور و صدا) و یاسمن پارسا (مدیر هماهنگی).

نمایش «فراموشان» از بیست و هفتم فروردین 1402 ساعت 20:15 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با مرتضی کوهی، نویسنده و کارگردان نمایش «پس از»

جایی که آرامش درگیر چالش‌های عجیب می‌شود؛ هنر  همان کشتی نجات‌دهنده است
گفت‌وگو با مرتضی کوهی، نویسنده و کارگردان نمایش «پس از»

جایی که آرامش درگیر چالش‌های عجیب می‌شود؛ هنر همان کشتی نجات‌دهنده است

مرتضی کوهی، نویسنده و کارگردان نمایش «پس از» با بیان اینکه در این اثر به جنبه رهایی‌بخش و نجات‌دهنده هنر تاکید دارد، گفت جایی که فضا متلاطم است، جایی که آرامش درگیر چالش‌های عجیب می‌شود؛ هنر همان کشتی نجات‌دهنده و همان ریسمان محکمی است که می‌توان به آن متوسل شد.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران