در حال بارگذاری ...

عوامل و طراحان نمایش «سیندرلا» معرفی شدند

عوامل و طراحان نمایش «سیندرلا» نوشته دیوید وود با کارگردانی مریم کاظمی برای اجرا در تالار هنر معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «سیندرلا» نوشته دیوید وود و ترجمه سیدحسین فدایی‌حسین با کارگردانی مریم کاظمی در بهار 1402 برای کودکان و نوجوانان در تالار هنر تهران روی صحنه خواهد رفت.

تمرینات نمایش «سیندرلا» پس از وقفه چند روزه تعطیلات نوروز از هفته دوم فروردین آغاز شده و مراحل آماده سازی دیگر بخش‌های فنی و هنری در دست انجام است.

در این نمایش پریسا فلاح‌‍زاده (طراح پوستر و بروشور)، حسین تبریزی (طراحی گریم)، امیر عابدی (عکاس)، بهرام شادانفر (ساخت تیزر)، افشین بیاناتی (طراح صحنه)، مژگان عیوضی (طراحی لباس)، افسانه قلی زاده (طراحی و ساخت کلاه‌گیس و سربندها) و سهیلا باجلان (طراحی و ساخت عروسک‌ها) را بر عهده دارند که مراحل ساخت دکور، دوخت لباس های بازیگران و عروسک‌ها و ساخت کلاه‌گیس‌ها و سربندها به نیمه رسیده است.

فرید نوایی آهنگسازی و تنظیم موسیقی این نمایش را بر عهده دارد. کاور قطعات موسیقی و اشعار برای تمرین بخش های موزیکال آماده شده و تنظیم نهایی نیز آغاز شده است.

در گروه کارگردانی نمایش «سیندرلا» مهراد زمانی و سعیده دادگر به عنوان (دستیاران کارگردان)، علیرضا عموزاد، بهناز فرزانه، سما احمدی و مریم ذکاوتی به عنوان (مدیران صحنه) همکاری دارند.

یش از این، حضور هنرمندان بنام تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان همچون رضا فیاضی، علی فروتن، حمید گلی، فرهاد شریفی، مهراد زمانی، پریسا فلاح زاده، عرفان میدانلو، نازنین صفا، فاطمه خدابنده‌لو، پانته آ صفامنش، نسیم امیرخسرو، سعید تاجیک، مهدی رمضان‌زاده، شادی کارآیین، علیرضا عموزاد، سما احمدی و... در این نمایش اعلام شده بود.




مطالب مرتبط

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

اولین برنامه نمایشنامه‌خوانی تالار هنر در راستای معرفی آثار برتر جهان در قالب نمایشنامه‌خوانی، به نمایشنامه «پینوکیو» با کارگردانی داوود زارع اختصاص پیدا کرده است که در روزهای ابتدایی اردیبهشت 1403 به صحنه خواهد رفت.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

خواسته حسن دادشکر از مدیر تالار هنر

بیشتر آثاری را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد
خواسته حسن دادشکر از مدیر تالار هنر

بیشتر آثاری را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد

حسن دادشکر، پیشکسوت تئاتر ایران خطاب به مدیر تالار هنر گفت خواهشی که از شما دارم این است که بیشتر کارهایی را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد. بعضی از کارها متاسفانه بخش موسیقایی‌اش آن قدر بالاست که محتوا، کارگردانی و بازی و عناصر اصلی درام را تحت تاثیر قرار ...

|

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران