در حال بارگذاری ...
رویارویی با سیمای دهشتناک حقیقت

اجرای «نئورئالیسم» در خانه نمایش دا آغاز شد

نمایش «نئورئالیسم» به کارگردانی سلمان سامنی، از جمعه ۲۵ فروردین اجراهای خود را در خانه نمایش دا آغاز کرد. گروه نمایشی «نئورئالیسم» همچنین اجرای ویژه‌ای امروز شنبه ۲۶ فروردین خواهند داشت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «نئورئالیسم» به نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی و تهیه‌کنندگی مشترک هاتف کلاته و میثم اسداللهی، اجراهای خود را در شامگاه جمعه، بیست و پنجم فروردین با حضور اصحاب رسانه و مخاطبان در سالن شماره۱ خانه نمایش دا آغاز کرد.

این نمایش در حالی اجراهای خود را ادامه خواهد داد، که در ساعت ۲۱:۰۰ روز شنبه، بیست و ششم فروردین ۱۴۰۲، با اجرای ویژه میزبان مخاطبان است.

سامنی که پیش از این تجربه کارگردانی نمایش «چشم‌ها چرا نمی‌بینند»، فیلم مستند «تاریخ همگان» و چندین پروژه هنری و ادبی را در کارنامه خود دارد، در نمایش جدیدش، از حضور بازیگرانی همچون (به ترتیب حروف الفبا) رسول احمدی، سحر آخان، حمید باهوش، سپهر جاویدیان، لیلا شاهی، فائقه شلالوند و لیدا وعیدی بهره می‌برد.

در خلاصه این نمایش آمده است: «نئورئالیسم داستان گم‌گشتگی زندگی دختری در میان مرزهای واقعیت و خیال است چراکه توان رویارویی با سیمای دهشتناک حقیقت را ندارد.»

همچنین از عوامل این نمایش هفتاد دقیقه‌ای، می‌توان به بهزاد جاودان‌فرد (مجری طرح)، سهیل جمشیدی (مدیر اجرایی)، جاوید علی‌پور (ساخت تیزر)، بهزاد رحمان‌پور (مدیر تولید)، داوود وجدی، علیرضا احمدی (عکاسان)، وحدت سرچونی (طراح گریم)،  امیر پارسائیان‌مهر (مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه)، نگار مقیمی (طراح لباس)، صادق حسینی (طراح پوستر)، محمد سعیدی (طراح نور)، سارا علاقمند، علی عباسی (دستیاران) اشاره کرد.

پیش‌فروش تخفیف‌دار بلیت‌های نمایش «نئورئالیسم» در سایت تیوال آغاز شده و مخاطبان می‌توانند برای تهیه بلیت به این سایت یا به گیشه تماشاخانه‌ دا به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن‌بست اول، پلاک ۵ مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با دلارام موسوی، کارگردان نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»

عکس‌هایی که در صحنه جان می‌گیرند
گفت‌وگو با دلارام موسوی، کارگردان نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»

عکس‌هایی که در صحنه جان می‌گیرند

دلارام موسوی، کارگردان «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»، ایده این نمایش را برگرفته از یک اتفاق واقعی در خانواده خود می‌داند که ماجرایش به جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد. او برای بازگویی داستان خود، شخصیت‌های نمایش را از قاب عکس بیرون می‌آورد و به آنها جان می‌بخشد.

|

گفت‌وگو با مترجم و کارگردان نمایش «مجوز»

محمد شبدار: واقعیت و توهم در جهان پیراندللو به‌هم‌آمیخته است
گفت‌وگو با مترجم و کارگردان نمایش «مجوز»

محمد شبدار: واقعیت و توهم در جهان پیراندللو به‌هم‌آمیخته است

محمد شبدار، کارگردان نمایش «مجوز» با بیان اینکه در جهان پیراندللو مرز بین واقعیت و توهم درهم‌می‌آمیزد، گفت برای اجرای این اثر از واقع‌گرایی فاصله گرفته‌ایم.

|

نظرات کاربران