در حال بارگذاری ...
تماشاگر مشتاق تئاتر در بیمارستان

خاله شیرین پیگیر نمایش‌های روی صحنه است

مهتا کریمی، هنرمند تئاتر با بیان اینکه شیرین‌ یزدانبخش به احتمال زیاد امروز از بیمارستان مرخص خواهد شد گفت خاله شیرین تئاتر در این وضعیت هم پیگیر نمایش‌های روی صحنه است.

به گزارش ایران تئاتر، کمتر کسی است که به تئاتر شهر رفته باشد و از هم صحبتی با شیرین یزدانبخش بازیگر سینما و تماشاگر پروپاقرص تئاتر لذت نبرده باشد.

یزدانبخش از اواخر دهه ۷۰ به تماشاگر ثابت تئاتر،‌ موسیقی و سینما تبدیل شد و همین امر سبب شد تا میان جامعه تئاتری به خاله شیرین شناخته شود.

«آشغال‌های دوست‌داشتنی»، «ابد و یک روز» «بوسیدن روی ماه» و «لطفا مزاحم نشوید» تنها بخشی از آثاری است که این هنرمند با ایفای نقش در این آثار موفق به دریافت جایزه و افتخارات زیادی شده است.

یزدانبخش این روزها به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری است و بچه‌های گروه‌های نمایشی بی‌صبرانه منتظرند تا حال او هرچه زودتر خوب شود و مثل همیشه به تماشای آثارشان بنشیند.

مهتا کریمی، فعال رسانه و هنرمند تئاتر درباره حال جسمی این هنرمند گفت: «متاسفانه روز سی‌ام فروردین بود که شیرین یزدانبخش را به بیمارستان منتقل کردیم.»

او ادامه داد: «در ویزیت اولیه تشخیص پزشک سکته مغزی ایشان بود که به این واسطه چند روز در آی سی یو بستری شدند و خوشبختانه با بهتر شدن شرایط‌شان به بخش انتقال پیدا کردند.»

این هنرمند افزود: «خدا را شکر امروز حال ایشان خیلی بهتر است و در صورت تشخیص پزشک ممکن است که از بیمارستان مرخص شوند.»  

کریمی در پایان گفت: «خاله شیرین تئاتر شهر این روزها بسیار پیگیر تماشای آثار روی صحنه است. امیدوارم که خیلی زود با حال خوب به مجموعه تئاتر شهر برگردد.»

ایران تئاتر برای خاله شیرین آرزوی سلامتی دارد.

گفت‌گو: نگار امیری




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد
گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد

دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان توان‌یاب، می‌گوید افراد دچار معلولیت، با حضور قدرتمند در این جشنواره، می‌توانند مهارت‌ها و توانمندی‌های بالای خودشان را به نمایش بگذارند و اعلام کنند که اجتماع به حضور و افکار و اندیشه‌های آن‌ها ...

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

نظرات کاربران