در حال بارگذاری ...

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به عیادت محمد فیلی رفت

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با حضور در بیمارستان محل بستری استاد محمد فیلی، بازیگر سینما و تلویزیون، از این هنرمند پیشکسوت عیادت و در جریان روند درمانی او قرار گرفت.

به گزارش ایران تئاتر، رئیس هیئت‌مدیره صندوق اعتباری هنر، روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت، پس از جراحی محمد فیلی و انتقال او به بخش عمومی، به عیادت این هنرمند پیشکسوت کشور رفت و ضمن ابلاغ سلام ویژه محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با او درباره روند ادامه درمانش به گفت‌وگو نشست.   

سیدمجید پوراحمدی، با اشاره به عضویت محمد فیلی در صندوق اعتباری هنر، گفت: «با توجه به اینکه او دارای بیمه‌های پایه و درمان تکمیلی صندوق است، ما وظیفه خود دانستیم تا با حضور در بیمارستان، آمادگی خود را برای هرگونه کمک و حمایت و مساعدت به او اعلام کنیم

در این دیدار که نیکنام حسینی‌پور، مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر نیز حضور داشت، پوراحمدی دستورات لازم را برای هماهنگی و مساعدت تا روند بهبودی و ترخیص از بیمارستان این هنرمند پیشکسوت را به او ابلاغ کرد.   

حمایت‌های صندوق هنر امیدآفرین است

در ادامه این دیدار، بازیگر سریال «مختارنامه» نیز ضمن قدردانی و تشکر از حضور مسئولان صندوق اعتباری هنر، حمایت‌ها و مساعدت و پیگیرهای این صندوق را برای هنرمندان، امیدآفرین عنوان کرد و گفت: «خداوند را شاکرم در روزهایی قرار دارم که همه آمدند و در کنارم هستند

صندوق هنر حامی بزرگ هنرمندان 

محمد فیلی در ادامه همچنین به لطف، عنایت و بذل محبت مردم ایران‌زمین نسبت به خودش هم اشاره کرد و ضمن قدردانی از همگان، تأکید کرد: «به آنهایی که آمدند و تماس تلفنی گرفتند اعلام کردم سپاس از شما که همیشه همراه و به یاد ما هستید اما ما هنرمندان حامی بزرگی به نام صندوق هنر را در کنارمان داریم

بازیگر مجموعه «روزی روزگاری» افزود: «به عشق مردم و حضور و حمایت‌های آن‌ها زنده‌ام و برای همه آن‌ها خیر دنیا و آخرت همراه با سلامتی را آرزومندم

تأکید بر نقش‌آفرینی در مجموعه «سلمان فارسی»

فیلی بابیان خاطراتی از نقش‌آفرینی در سریال «مختارنامه» و دیگر آثار هنریش، گفت: «آرزو دارم هرچه زودتر بهبودی کامل برایم حاصل شود تا بتوانم در مجموعه «سلمان فارسی» هم ایفای نقش داشته باشم تا از این طریق آثاری ماندگار از خودم به یادگار بگذارم

نقش‌آفرین مجموعه «بانوی عمارت» و «گیلدخت» در ادامه صحبت‌هایش ضمن پاسخ سلام متقابل به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نکاتی را در مورد روند درمانی پس از ترخیص از بیمارستان عنوان کرد که مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر قول مساعد داد که موارد پیگیری و تا حدامکان حمایت‌های لازم صورت پذیرد.




مطالب مرتبط

دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با محمد کاسبی

دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با محمد کاسبی

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، در دیدار با محمد کاسبی، با اشاره به نقش و تأثیر هنرمندان در انتقال امید، نشاط و حس خوب به انسان‌ها، توجه به نیازهای این قشر فرهیخته را یکی از مهم‌ترین وظایف نهادهای حمایتی در کشور دانست.

|

در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند
در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند

سیدعباس عظیمی (مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت) در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ گفت هنرمندان عزیز کشور به‌عنوان سرمایه‌های ملی هستند و امیدوارم با بهبود شرایط درآمدی دولت، شاهد افزایش بودجه برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به هنرمندان پیشکسوت باشیم.

|

هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا
هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا

سیدعباس عظیمی در میهمانی خانوادگی هنرمندان پیشکسوت که به مناسبت شب یلدا با حضور هنرمندان برجسته و باسابقه رشته‌های مختلف برگزار شد، موسسه هنرمندان پیشکسوت را گنجینه بزرگ هنر ایران اسلامی دانست و گفت اگر هرکدام از اعضای این موسسه نزدیک به نیم قرن تجربه و تخصص داشته باشند، در ...

|

مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» تمدید شد

خانه موزه خیمه‌شب‌بازی ایران به‌منظور گردهمایی و رقابت سازنده هنرمندان خیمه‌شب‌بازی و ارتقا سطح کیفی این‌گونه نمایش سنتی ایرانیف مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تمدید کرد.

|

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

شب‌چراغ نمایش «سلطان عمرا بمیرد» با حضور شهرام کرمی

تقدیر از هنرمندانی که نمایش ایرانی روی صحنه می‌آورند
شب‌چراغ نمایش «سلطان عمرا بمیرد» با حضور شهرام کرمی

تقدیر از هنرمندانی که نمایش ایرانی روی صحنه می‌آورند

شهرام کرمی، در مراسم شب‌چراغ «سلطان عمرا بمیرد» در تماشاخانه سنگلج، از اجرای نمایش‌های اصیل ایرانی در این سالن قدیمی، توسط هنرمندان استانی، قدردانی کرد.

|

نظرات کاربران