در حال بارگذاری ...
همزمان با آغاز بلیت‌‌فروشی

پوستر نمایش «قصه‌های درگوشی» رونمایی شد

همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت «قصه‌های درگوشی» به نویسندگی امیررضا کوهستانی و کارگردانی حسین حیدری‌پور از ساعت ۱۳ امروز شنبه (بیست و سوم اردیبهشت) در سایت تیوال، از پوستر این نمایش رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر، همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «قصه‌های درگوشی» به نویسندگی امیررضا کوهستانی با کارگردانی حسین حیدری‌پور پوستر این اثر نمایشی رونمایی شد.

پیش فروش بلیت‌های این اثر نمایشی از امروز شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه ساعت 13 در سایت تیوال آغاز شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «توی زندگی خیلی چیزها واستون عقده شده و به‌خاطر همینم دارین عقده‌هاتون رو سر بقیه خالی می‌کنین...»

مرجان آقانوری و ایمان دبیری بازیگران «قصه‌های درگوشی» هستند.

«قصه‌های درگوشی» جدیدترین تجربه کارگردانی حیدری‌پور پس از اجرای نمایش‌هایی چون «مرغ دریایی دایی وانیا»، «گاومیش»، «علیه من شهادت نده 90»، «خرس»، «دو پرس روزگار تلخ»، «بلوایی آرام‌تر از نبض یک مرده»، «ابریشم و آتش» «چه میکنه این عادل فردوسی پور» و... است. این کارگردان فعالیت خود را از اواسط دهه هفتاد و با حضور در گروه‌های نمایشی دانشجویی، استانی و منطقه‌ای آغاز کرده است.

 از دیگر عوامل این اثر می توان به علی اصغر ترکیان (تهیه‌کننده)، سیدمحمد جواد سیدی‌زاده (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)،  علی علی‌همتی (دستیار دوم کارگردان)،  سعید یزدانی (طراح صحنه)، مهرنوش بیاتی (طراح لباس)، فرناز مرتضوی (طراح گریم)، رضا خضرایی (طراح نور)، میثم خانکی (نورپرداز)، علی خاتمی (افکتور و میکس)، فاطمه عرب (عکاس و گرافیست)، نگار امیری (مدیر رسانه)،  محمدرضا رفعتی (ساخت تیزر)، عارف احتشام (مدیر صحنه)، پارمیدا شایان (منشی صحنه)، خورشید آزادی (طراح پوستر)، فرناز مرتضوی و امیر قادری (مجریان گریم) اشاره کرد.  

«قصه‌های درگوشی» قرار است از دوم خرداد ساعت 18:45 دقیقه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر باشد.




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

در آیین رونمایی از پوستر «جامپ کات» مطرح شد

پانتومیم شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است
در آیین رونمایی از پوستر «جامپ کات» مطرح شد

پانتومیم شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است

در آیین رونمایی از پوستر پانتومیم «جامپ کات» که با حضور ناصر آقایی، منوچهر اکبرلو و مسعود آب‌پرور برگزار شد، با مطرح شدن این‌که تنها ابزار پانتومیم، بدن و ریتم است و این شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است، بر لزوم توجه به آموزش درست و اصولی میم به علاقه‌مندان این هنر تاکید شد.

|

گفت‌وگو با بازیگر نمایش «حقایقی درباره سگ‌ها و گربه‌ها»

ویدا جوان: به تقدس تئاتر، اخلاقیات و معیارهای این هنر اعتقاد دارم
گفت‌وگو با بازیگر نمایش «حقایقی درباره سگ‌ها و گربه‌ها»

ویدا جوان: به تقدس تئاتر، اخلاقیات و معیارهای این هنر اعتقاد دارم

ویدا جوان، بازیگر نمایش «حقایقی درباره سگ‌ها و گربه‌ها» با بیان این‌که تئاتر و بازیگری روی این صحنه مقدس تنها مسئله‌ای است که نسبت به آن متعصب هستم و شدیداً به تقدس تئاتر، اخلاقیات، معیارها و انضباط و تلاش در آن اعتقاد دارم.

|

نظرات کاربران