در حال بارگذاری ...
هم‌بازی شدن پاتریشیا کلارکسون و برایان کاکس در نمایشی از یوجین اونیل

روایت روزی سرنوشت‌ساز در سفری شبانه

پاتریشیا کلارکسون و برایان کاکس در نمایش «سفر دراز روز در شب» که نزد منتقدان یکی از برترین آثار یوجین اونیل به شمار می‌آید، به صحنه می‌روند.

به گزارش ایران تئاتر، برایان کاکس و پاتریشیا کلارکسن همراه با آلکس لاوتر و داریل مک‌‎کورمک در تئاتر «وست‌اند» و در اقتباسی تازه از نمایشنامه «سفر دراز روز در شب» به کارگردانی جرمی هرین در سالن تئاتر وایندهم شهر لندن روی صحنه می‌روند.

«سفر دراز روز در شب» یکی از برترین آثار اونیل تا حدی برگرفته از زندگی شخصی این نمایشنامه‌نویس مشهور است.

داستان نمایشنامه به روزی کلیدی، سرنوشت‌ساز و پرماجرا از زندگی خانواده تایرون در خانه ساحلی آن‌ها در حوالی سال 1912 می‌پردازد. پاتریشیا کلارکسن نقش مری تایرون و برایان کاکس نقش جیمز تایرون را ایفا می‌کنند. آلکس لاوتر هم نقش ادموند تایرون و داریل مک‌کورمک نقش جیمی و لوئیزا هارلند نقش کاتلین را اجرا می‌کنند.

برایان کاکس بازیگر کهنه‌کار اسکاتلندی که تجربه حضور بر صحنه تئاتر، تلویزیون و سینما را دارد، با حضور در فیلم‌هایی مانند «هویت بورن»، «زودیاک»، «ظهور سیاره میمون‌ها»  شهرت دارد. او اخیراً در سریال «وراثت» ایفای نقش کرده است. پاتریشیا کلارکسن بازیگر آمریکایی هم به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند «مسیر سبز»، «قول»، «داگویل»، «جزیره شاتر»، «شب‌به‌خیر و موفق باشید» شهرت دارد.

طراحی صحنه نمایش را لیزی کلچان انجام داده است. پیش‌نمایش «سفر دراز روز در شب» از 29 اسفند در سالن تئاتر وایندهم لندن شروع می‌شود. افتتاحیه رسمی نمایش در روز دوم آوریل (14 فروردین 1403) خواهد بود.


منبع:تیه‌تر مانیا




مطالب مرتبط

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران