در حال بارگذاری ...

داوران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد معرفی شدند

لیلی عاج، اصغر خلیلی و محمد کاظم تبار به عنوان داوران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمانشاه، از سوی سعید نوروزی دبیر سیزهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد لیلی عاج، اصغر خلیلی و محمد کاظم تبار به عنوان داوران این دوره از جشنواره معرفی شدند.

اصغر خلیلی

متولد ۱۳۵۵ اصفهان، نویسنده، طراح و کارگردان تئاتر است. او دانش آموخته‌ کارشناسی ارشد تئاتر و دکترای مدیریت فرهنگی و مدرس تئاتر است. او  نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و طراحی صحنه، لباس و بروشور  بیش  از 40 اثر در داخل و خارج کشور را در کارنامه خود دارد.

خلیلی بیش از 20 جایزه از جشنواره‌های مختلف در داخل وخارج کشور را برای رتبه‌های برتر نویسندگی، کارگردانی، طراحی صحنه، لباس، بروشور کسی کرده‌ است.

داوری جشنواره‌های تئاتر فجر و عاشورایی از سوی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، تئاتر هلال احمر، ‏تئاتر محله، تئاتر بسیج، تئاتراستان‌ها، تئاتر شهر، نمایشنامه‌خوانی پارین، دومین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، دومین و سومین همایش پژوهشی رادی‌شناسی، نخستین نمایشنا‌مه‌نویسی عنوان، نخستین جشنواره‌ نمایشنا‌مه‌خوانی سرای کاووسیه، نخستین جشنواره‌ نمایشنا‌مه‌خوانی ایران‌زمین و ... از جمله فعالیت‌های هنری اوست.

لیلی عاج

متولد ۱۳۵۷ تهران، نویسنده، کارگردان و پژوهشگر عرصه تئاتر و دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و مدرس دانشگاه است.

او کارگردانی نمایش‌هایی چون «شب»، «باله روی سطرهای بی‌معنی»، «فکاهی‌نامهیک زن»،  «خواب زمستانی» و «قند خون» و ... را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

عاج در حوزه فیلم‌کوتاه و تلویزیون فعالیت داشته است که باید از ساخت فیلم‌های کوتاه «پاییز»، «همین»، «هه‌‌ره وس»، «زن خط تیره مرد» و «هرچه تو را به یاد من بیندازد زیباست» و... نام برد.  او همچنین در تلویزیون در سمت‌هایی به عنوان نویسنده و کارگردان، مدیر تولید و دستیار تهیه فعالیت داشته و نویسنده مجموعه‌هایی چون «مامان گلابی»، «ترمه طلا»، «بازار نیم‌رخ»، «مثبت من»، «نگین کمان»، «دنیای تابستان» و... بوده است.

این هنرمند در جشنواره‌های مختلف استانی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی نیز حائز رتبه‌های برتر شده است.

محمد کاظم تبار

متولد تهران نویسنده، طراح و کارگردان تئاتر و  دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر است.

او معاون انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت است و دبیر چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی نیز بوده است و در جشنواره‌های مختلف استانی، منطقه‌ای، ملی و بین المللی نیز حائز رتبه‌های برتر شده است.

سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر از 27 لغایت 29 اردیبهشت به دبیری سعید نوروزی در شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار می‌شود.




نظرات کاربران