در حال بارگذاری ...

پیش‌فروش سه روز نخست نمایش «ساپو» آغاز شد

نمایش «ساپو» به نویسندگی و کارگردانی محمدامین سعدی از هفتم خرداد در عمارت نوفل‌لوشاتو ساعت ۱۹:۳۰ به صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، پیش‌فروش بلیت سه روز نخست نمایش «ساپو» به نویسندگی و کارگردانی محمدامین سعدی که از هفتم خرداد در عمارت نوفل‌لوشاتو ساعت ۱۹:۳۰ به صحنه خواهد رفت، در سایت تیوال آغاز شد.

در نمایش «ساپو»، به دغدغه‌های یک نویسنده که درگیر فضای سرمایه‌داری جامعه شده و به دنبال فاصله گرفتن از آن فضاست، پرداخته شده است.

علیرضا حسن‌پور، آرزو حیدری، مهسا الله‌یاری، یاسمن افروند، نادیا آیین و نسیم کیانی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از محمدامین سعدی و علیرضا حسن‌پور (تهیه‌کنندگان)، پویا لک (دستیار کارگردان)، علیرضا قیدیان (ساخت تیزر و موشن)، فرشاد نصیری (طراح نور)، صحرا صدری (طراح گریم)، سجاد داغستانی (طراح پوستر و گرافیک)، کیانا طالبی (طراح لباس و آکسسوار)، امیر پناهی‌فر (مشاور صحنه و دکور)، بهزاد بختیاری (آهنگساز)، مریم رحمانی (عکاس)، پویا لک (اتاق فرمان)، محمدامین سعدی (طراح صحنه)، مهدی منوری، محمود صادقی (ساخت دکور)، ثریا امینی (دوخت لباس)، رژینا حمیدی‌نژاد (دستیار لباس)، ندا کاوندی (روابط عمومی).

محمدامین سعدی که در این نمایش به‌عنوان نویسنده و کارگردان حضور دارد دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه آزاد اراک و کارشناسی ارشد مدیریت برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه تهران مرکز است. او فعالیت هنری خود را از سال 1378 با بازی در نمایش «آه و راه» آغاز کرد و در این مسیر کارگردانی و تهیه‌کنندگی نمایش‌هایی چون «همیشه همه‌چیز یه جور نیست» در تالار محراب (۱۳۹۴)، نویسندگی و کارگردانی نمایش «دولوروسا» در تماشاخانه باران (۱۳۹۹)، کارگردانی نمایش «خاندان چن چی» در عمارت نوفل‌لوشاتو (۱۴۰۰) و... را در کارنامه خود دارد. نویسندگی دو جلد کتاب نمایشنامه با نام‌های «رقصنده با مرگ» و «ساپو» از دیگر فعالیت‌های او به‌عنوان نویسنده است که توسط نشر چلچله و نشر آژمان به چاپ رسیده است.

 نمایش «ساپو»از روز یکشنبه هفتم خرداد ۱۴۰۲ در عمارت نوفل‌لوشاتو به آدرس خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک ۱۸ روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

محمدامین سعدی، نویسنده و کارگردان نمایش «ساپو» مطرح کرد:

روایت رنج انسان با کنار هم نشاندن چندین متن نمایشی
محمدامین سعدی، نویسنده و کارگردان نمایش «ساپو» مطرح کرد:

روایت رنج انسان با کنار هم نشاندن چندین متن نمایشی

محمدامین سعدی، نویسنده و کارگردان نمایش «ساپو» از جمله حاضران در بخش مسابقه صحنه چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، می‌گوید این نمایش با گذراندن نخی از میان متونی چون «مغازه خودکشی» و «مالون می‌میرد» شکل گرفته است و رنجی انسانی را روایت می‌کند.

|

نظرات کاربران