در حال بارگذاری ...
معرفی بازیگر نقش نورما دزموند در نمایش «سانست بلوار»

نیکول شرزینگر جا پای گلوریا سوانسون می‌گذارد

جیمی لوید، نمایش «سانست بلوار» را براساس فیلم مشهوری با همین نام از بیلی وایلدر، با بازی نیکول شرزینگر در نقش نورما دزموند، در روزهای پایانی تابستان امسال در وست اند لندن روی صحنه خواهد برد.

به گزارش ایران تئاتر، نیکول شرزینگر در  اقتباس اندرو لوید وبر از «سانست بلوار» در ماه‌های پایانی سال در وست اند لندن روی صحنه خواهد رفت. جیمی لوید  «سانست بلوار» را کارگردانی می‌کند که اخیرا «خانه عروسکِ» هنریک ایبسن را  در برادوی روی صحنه برده بود. نمایش در سپتامبر 2023 (شهریور و مهر 1402) در سالن سَوی به مدت 16 هفته اجرا خواهد شد.

نمایشنامه اندرو لوید وبر بر مبنای فیلم مشهور «سانست بلوار»، ساخته بیلی وایلدر، با بازی گلوریا سوانسون و ویلیام هولدن که در سال 1950 اکران شد، نوشته شده است.

نیکول شرزینگر، پیش‌تر برای بازی در نقش گریزابلا در نمایش موزیکال «گربه‌ها» که در «وست اند» روی صحنه رفت، نامزد جایزه اولیویه شده بود. کمپانی اندرو لوید وبر یکی از تهیه‌کنندگان این نمایش است.

نمایش «سانست بلوار»، نخستین بار در سال 1993 و وست اند لندن اجرا شد. سال گذشته مرکز کندی در برادوی، میزبان نسخه دیگری از این نمایش به کارگردانی سَمی کنولد بود. «سانست بلوار»، داستان نورما دزموند، ستاره رو به افول سینمای صامت هالیوود است که می‌خواهد بازگشت پیروزمندانه‌ای به صحنه داشته باشد که با نویسنده‌ سخت‌گیر، جو گیلیس ملاقات می‌کند.

منبع: واتس آن استیج


 




مطالب مرتبط

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران