در حال بارگذاری ...

برنامه نخستین روز اجراهای شانزدهمین جشنواره تئاتر رضوی منتشر شد

شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی اجراهای خود را از روز دوشنبه یکم خرداد سال جاری در تبریز آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایران تئاتر، شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری کوروش زارعی روز دوشنبه اول خرداد 1402 طی مراسمی در تئاتر شهر تبریز افتتاح خواهد شد.

این مراسم در مجموعه تئاتر شهر تبریز ساعت 16:30 برگزار می‌شود و نمایش‌های این رویداد نیز در همین روز روی صحنه می‌روند.

به‌این‌ترتیب نخستین روز اجراهای جشنواره تئاتر رضوی در شانزدهمین دور خود با دو اجرا پی‌گیری می‌شود که نمایش «ننه باهار» به نویسندگی یعقوب صدیق‌جمالی و کارگردانی عباس زارع سرشت از تبریز به‌عنوان اولین اجرای این رویداد در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز از ساعت 17 روی صحنه می‌رود.

همچنین تئاتر شهر تبریز در نخستین روز از جشنواره تئاتر رضوی از ساعت 18:30 نیز در سالن استاد قبه زرین با نمایش «گم‌شده در میان ابرها» به نویسندگی و کارگردانی جهانگیر چالاکی میزبان علاقه‌مندان و هنرمندان تئاتر خواهد بود.

گفتنی است شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری کوروش زارعی و به میزبانی تبریز از اول تا 5 خرداد 1402 با اجرای 14 نمایش صحنه‌ای از 8 استان کشور ازجمله آذربایجان شرقی، مازندران، همدان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اردبیل، یزد و استان تهران برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

مدیرکل هنرهای نمایشی:

جشنواره‌ها باید با انضباط مالی سفت و سخت برگزار شوند
مدیرکل هنرهای نمایشی:

جشنواره‌ها باید با انضباط مالی سفت و سخت برگزار شوند

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد از سخنانش درباره نبود انضباط مالی در چهل‌و‌یکمین جشنواره تئاتر فجر سوءبرداشت شده و منظور او زیرسوال بردن زحمت‌های برگزار کنندگان این رویداد بین‌المللی نبوده است.

|

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، از سری برنامه‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، با محوریت اجرای عمومی آثار نمایشی در دهه کرامت 1403 منتشر شد.

|

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

نظرات کاربران