در حال بارگذاری ...

برنامه اجراهای ششمین جشنواره تئاتر شرهانی اعلام شد

۱۰ نمایش خیابانی از سراسر کشور در قالب جشنواره تئاتر شرهانی در دهلران اجرا می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در ایلام، ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی به دبیری حیدر رضایی و به میزبانی دهلران از سوم تا پنجم خردادماه سال جاری با اجرای 10 نمایش خیابانی از هشت استان کشور و حضور 80 هنرمند برگزار می‌شود.

نخستین روز اجراهای جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی در ششمین دور خود با پنج اجرا آغاز می‌شود که نمایش «شرهانی» به کارگردانی بهنام کاوه از آبادان به‌عنوان اولین اجرای این رویداد در ایستگاه تئاتر خیابانی دهلران  از ساعت 9 صبح اجرا می‌شود.

همچنین در نخستین روز از جشنواره تئاتر شرهانی دیگر نمایش‌های «لالایی‌های ننه ایران» به کارگردانی حسنا قبادی از ایلام، «تنهای تنها» به کارگردانی آدینه رحیم‌نژاد از تهران، «نترس آب‌ها مهربان‌اند» به کارگردانی مالک آبسالان از دهلران و «وطن و تن» به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان در محل پارک شقایق و شهرداری دهلران میزبان علاقه‌مندان و هنرمندان تئاتر خواهد بود.

در دومین روز این جشنواره نمایش‌های «فرزند ایران» به کارگردانی امیر امینی از لاهیجان، «مادران جنگ» به کارگردانی مختار محمدی از کردستان، «قهرمان کیست» به کارگردانی مارال ایزدبخش از بوشهر، «شهروند نمونه 370» به کارگردانی محمد رادمهر از فلاورجان و «جایی همین نزدیکی» به کارگردانی آرش رضایی از درود اجرا خواهد شد.

نمایش‌ها در ایستگاه تئاتر خیابانی، پارک شقایق، شهرداری و کتابخانه شهر دهلران اجرا می‌شوند.




نظرات کاربران