در حال بارگذاری ...
از رادیو نمایش پخش می‌شود

ویژه‌برنامه سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد

دو ویژه‌برنامه «عروج» و «طلیعه» در سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، دو ویژه‌برنامه «عروج» و «طلیعه» در سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد از رادیو نمایش پخش می‌شود.

14 خرداد ویژه‌برنامه «عروج» که مستندی نمایشی است، از رادیو نمایش پخش می‌شود. این برنامه از بخش‌های کارشناسی و نمایش «روزهای پرخاطره» متشکل شده است. «عروج» از ساعت 8:30 به تهیه‌کنندگی محسن جواهری، نویسندگی سهیلا خدادادی و گویندگی پیمان قریب پناه شنیده می‌شود.

گزارش از حرم مطهر امام خمینی (ره) توسط آتنا السادات محمد پناه و بخش مستند «روایت زندگی امام» از دیگر بخش‌های این برنامه است.

برنامه «طلیعه» نیز در روز 15 خرداد از ساعت 8:30 به تهیه‌کنندگی محسن جواهری، نویسندگی سهیلا خدادادی و گویندگی پیمان قریب پناه، نگاهی به وقایع 15 خرداد و شکل‌گیری انقلاب اسلامی دارد. مستند «تا نفس خیس صبح» به تهیه‌کنندگی ریحانه یزدان دوست و نویسندگی و گویندگی فاطمه حاتمی، در این روز پخش می‌شود که به وقایع مربوط به پانزدهم خرداد می‌پردازد.




مطالب مرتبط

مراسم یادبود زنده‌یاد «مجید فروغی» برگزار شد

مراسم یادبود زنده‌یاد «مجید فروغی» برگزار شد

مراسم یادبود مجید فروغی، فعال رسانه‌ای و مدیرروابط عمومی روز گذشته با حضور خانواده، جمعی از هنرمندان، بازیگران، مدیران و کارکنان معاونت امورهنری، اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران، اداره کل هنرهای تجسمی، دفتر موسیقی، بنیاد رودکی، دفتر آموزش، سازمان ...

|

نظرات کاربران