در حال بارگذاری ...

«تاریکخانه» روی صحنه می‌رود

نمایش «تاریکخانه» به نویسندگی و کارگردانی حسن حسامی روی صحنه عمارت ارغوان خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «تاریکخانه» به نویسندگی و کارگردانی حسن حسامی از ۱۶ خردادماه در سالن شماره 2 عمارت ارغوان روی صحنه می‌رود.

این نمایش تصاویری شکسته و درهم از وضعیت بشر با همه بیهودگی‌اش در دوران معاصر را نشان می‌دهد که در انتها  گروه نمایشی به جستجوی راه‌های برون رفت از این وضعیت می‌پردازد. آیا تمام تلاش‌های انسان در انتها به بیهودگی می‌انجامد؟

حامد خسروی، سحر باقرآبادی، مجتبی مجیدی، هدی فلاح، علی نیکیار، شکیلا مودت‌پور، محسن نوذرپور، ژالیا شاکری، فلور فغانی، پژال مرادی لاکه، فاطمه بیات و هلیا اصل بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به بردیا علیزاده (دستیار کارگردان)، پژمان شکیب (طراح صحنه)، رضا هاشمی (مدیر تولید و برنامه‌ریز)، محسن بیده (مدیر رسانه و تبلیغات)، سینا بختیار، الهام صائمی و مهدی ممتازنیا (گروه موسیقی)، فیروزه بامسی (گریم)، مینا برزن (طراح صحنه)، رضا جاویدی  و الهه کریمی (عکاس)، پریسا صفری، پگاه لطفی نژاد (منشی صحنه)، حنانه کلانتری (مدیر صحنه)، نگار معلم (دستیار صحنه و لباس)، حامد خسروی (مدیر اجرایی)، نسیم زند (تایپوگرافی) و محمدرضا گودرزی (طراح پوستر) اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت این نمایش که از ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۱ روی صحنه می‌رود، می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه عمارت ارغوان به آدرس خیابان نوفل لوشاتو بعد از خیابان رازی، بن بست زیبا مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد
کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد

مهدی زندیه و آیدین تمبرچی، کارگردانان نمایش «فراموشی» درحالی‌که این اثر را پرداخت متفاوتی از اشکال نسیان و فراموشی به لحاظ اجتماعی، روان‌شناختی و روابط بین فردی در زندگی می‌دانند؛ رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ را به‌عنوان بخشی از مشکلات تئاتر معرفی کردند.

|

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «مدرسه دلقک‌ها»

نیما مظاهری: رویدادهای رقابتی، نابودگر استعداد هنرجویان است
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «مدرسه دلقک‌ها»

نیما مظاهری: رویدادهای رقابتی، نابودگر استعداد هنرجویان است

نیما مظاهری، با اشاره به پتانسیل فضای فانتزی در انتقال مفاهیم، «مدرسه دلقک‌ها» را نقدی بر رقابتی بودن رویدادهای هنری به‌عنوان عامل نابودگر و ناامیدکننده استعداد هنرجویان معرفی کرد و گفت بارها شاهد نابودی دوستانم در این رقابت‌ها بوده‌ام.

|

نظرات کاربران