در حال بارگذاری ...

«بی‌مرگی» در تئاتر شهرزاد نمایشنامه‌خوانی خواهد شد

پردیس تئاتر شهرزاد، سه‌شنبه ۱۶ خرداد، میزبان نمایشنامه‌خوانی «بی‌مَرگی» به نویسندگی علیرضا قاسمی و کارگردانی پیمان چراغی خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایشنامه‌خوانی «بی‌مَرگی» به نویسندگی علیرضا ‌قاسمی، کارگردانی پیمان ‌چراغی و تهیه‌کنندگی عاطفه چطرروز، سه‌شنبه ۱۶ خرداد ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه‌ می‌رود.

سایه افضلی، معین محمودزاده، هانیه سجاد، مهیار ذوالنوری، اشکان بیک، تبسم قدیمی، محسن عظیمی و المیرا کهن‌خاکی، خوانشگران این متن هستند.

در خلاصه داستان «بی‌مرگی» آمده است: «آدم‌هایی که نتوانند فراموش کنند همیشه درد خواهند کشید، بین عقل و احساس گیر خواهند کرد و کسی نمی‌داند کجا گم می‌شوند؟!»

از دیگر عوامل این اثر هنری می‌توان به محمدجواد ‌ملک‌زاده (مجری طرح)، سیدمحمدصادق سیادت (مشاور رسانه‌ای) و وحید آقارضائی (مدیر هماهنگی) اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت تماشای این اثر که روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود، می‌توانند جهت رزرو بلیت به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به آدرس خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به چهارراه رازی مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست

مهدی (سهاب) محبعلی، نویسنده و کارگردان تئاتر، ترس مخاطب را خوراک و تغذیه‌کننده «راهنمای جامع هیولا شدن» دانست و گفت حوادث واقعی، تاثیرات منفی زیادی روی جامعه می‌گذارد اما مهم است که از این ترس و رنج؛ نیرویی کامل‌تر برای کنترل هیولای درون خودمان بسازیم.

|

نظرات کاربران