در حال بارگذاری ...

اجرای ویژه نمایش «آهو» برای اصحاب رسانه

نمایش «آهو» به نویسندگی و کارگردانی علی برجی در یک اجرای ویژه اصحاب رسانه در تماشاخانه مهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «آهو» که در شانزدهمین جشنواره تئاتر رضوی خوش درخشید و توانست تقدیر کارگردانی، جایزه بازیگری دوم مرد، تقدیر بازیگری زن و تقدیر موسیقی را کسب کند، سه‌شنبه سی‌ام خرداد ساعت 19:30 اجرای ویژه اصحاب رسانه خواهد داشت.

«آهو» نمایشی تاریخی بر اساس طرحی از سیروس همتی است که اتفاقات رخ‌داده برای امام رضا(ع) را هنگام سفر از مدینه به مرو روایت می‌کند.

در نمایش «آهو» بازیگرانی همچون سعید بحرالعلومی، عباس بهمنش، مهدی نوری و مریم سامانی پور روی صحنه خواهند رفت. دیگر بازیگران این نمایش را نیز سوگند افشاری، مسعود بابایی، فرزانه سلامی، سپیده صادقی، سارا طلایی، آتنا قناعتی فلاح، زهره محمودی و میثم عبدی تشکیل می‌دهند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به سامان مهامی (دستیار کارگردان و طراح صحنه)، مسعود بابایی(مدیر صحنه) ، میثم عباسی (مجری طرح) ، امیر روزبهانی(دستیار صحنه) ، پریسا هاشمی (منشی صحنه) ، لیلا یوسفی‌راد (طراح گریم) ، ایسان برجی (طراح لباس) ، آرش قبادیان (سرپرست گروه موسیقی) ، محمود و محسن غفرانی(نوازندگان) ،  امیر حسین فولادساز (طراح پوستر و بروشور) و علی برجی (طراح نور) اشاره کرد.

نمایش «آهو» تا 16 تیرماه 1402 هر شب از ساعت 19:30 در تماشاخانه مهر به نشانی تقاطع خیابان حافظ و سمیه روی صحنه خواهد رفت. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت و تماشای این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران