در حال بارگذاری ...
روایتی کمدی از موقعیتی تراژیک

«زیرزمینی‌ها» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت

نمایش «زیرزمینی‌ها» نوشته مرتضی شاه‌کرم و کارگردانی حامد وکیلی در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رفت.

به گزارش ایران تئاتر، «زیرزمینی‌ها» عنوان تازه‌ترین اثر حامد وکیلی در مقام کارگردان و بازیگر است.

حامد وکیلی که کارگردانی پرفروش‌ترین آثار نمایشی مشهد را در کارنامه خود دارد، این بار نمایش «زیرزمینی‌ها» نوشته مرتضی شاه‌کرم را با رویکردی تراژیک و کمدی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌برد.

نمایش «زیرزمینی‌ها» داستان خانواده‌ای هفت‌نفره را روایت می‌کند که به‌صورت موقت مجبور به زندگی در زیرزمینی بسیار کوچک می‌شوند.

حامد وکیلی، امیر کربلایی زاده، مرضیه صدرایی، جواد خواجوی، مهسا سرخوش، هانیه کریمی و آیناز آقاسی به‌عنوان بازیگر در نمایش «زیرزمینی‌ها» حضور دارند.

دیگر عواملی که این اثر نمایشی را همراهی می‌کنند عبارت‌اند از مهدی آقایی و محمد عیاز (تهیه‌کنندگان) ، مهسا سرخوش (دستیار کارگردان) ، زهرا گلیارانی (مدیر صحنه) ، فائزه رضایی (منشی صحنه) ، مرتضی شاه‌کرم (طراح صحنه)، هانیه کریمی (گریم) ، ملیکا وطن‌دوست (طراح لباس) ، علی اسدیان (تولید) ، مهدی ثباتی(تدارکات)، مریم رودبارانی (روابط عمومی و تبلیغات)، میترا رضائی (مدیر رسانه). 

نمایش «زیرزمینی‌ها» از دوشنبه ۲۹ خرداد اجرای خود را در سالن شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده و تا 29 تیرماه، ساعت ۱۹:30 میزبان علاقه‌مندان است.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران