در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه سیمرغ

«تئاتر بی حیوان» روی صحنه می‌رود

نمایش «تئاتر بی حیوان» به کارگردانی قاسم عبداللهی از روز پنجشنبه هشتم تیر در تماشاخانه سیمرغ به صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «تئاتر بی حیوان» نوشته ژان میشل ریب، با ترجمه شهلا حائری و به کارگردانی قاسم عبداللهی از هشتم تیرماه در تماشاخانه سیمرغ روی صحنه می‌رود.

ژانر این نمایشنامه کمدی و ساختار آن اپیزودیک است. درونمایه مشترک در تمام اپیزودهای این اثر نمایشی خودخواهی است و نویسنده سعی کرده با نوعی از کمدی که به ابزورد پهلو می‌زند، اپیزودهای جذاب و قابل‌لمسی را با تکیه بر این درونمایه خلق کند.

الهه ذوالقدر، طاها جولایی، فریده داداشی، رضا ملازاده، مهدی هاشم‌آبادی، آراز خلجی، مصطفی اعتدادی، مهدیه محمودیان کرامت، علیرضا تاجیک، عارف صیدلی، امیرحسین محمدیاری و هانیه رمضانی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از امیرمحمد رشاد و نریمان محبی (دستیاران اول و دوم کارگردان)، افسانه خالقی (منشی صحنه)، هستی باجلان (طراح گریم)، رامین زمین‌پیما (عکاس)، قاسم عبداللهی (طراح صحنه، لباس و نور)، الهام طرهانی (روابط عمومی و هماهنگی) و افشین حیدری (امور رسانه و اطلاع‌رسانی).

نمایش «تئاتر بی حیوان» از هشتم تا پایان تیرماه 1402 هر شب ساعت 19.30 در تماشاخانه سیمرغ به نشانی میدان هفت‌تیر، خیابان مفتح جنوبی، روبه‌روی ورزشگاه شیرودی، خیابان اردلان، پلاک ۲۵، بنیاد بیدل دهلوی پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران