در حال بارگذاری ...

«تقاطع» در رادیو نمایش

پخش سریال رادیویی «تقاطع» از روز شنبه سوم تیرماه در رادیو نمایش آغاز می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، سریال رادیویی «تقاطع» با کارگردانی مینو جبارزاده که بر اساس متنی از سهیلا خدادادی تولید شده است، از سوم تیر ساعت 1:30 بامداد روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «مهرداد بیمار قلبی است و باید عمل پیوند قلب انجام دهد. او با سارا تصادف می‌کند و سارا دچار مرگ مغزی می‌شود. دکتر معالج از پدر و مادر سارا می خواهد تا اجازه دهند قلب سارا به مهرداد اهدا شود. از طرفی پدر و مادر سارا متوجه می‌شوند که سارا قبل از مرگ مغزی، کارتِ اهدای عضو داشته است. درنهایت پدر و مادر سارا با تأسی از ماجرای ذبح حضرت اسماعیل و تسلیم شدن در برابر خواست خداوند، با اهدای اعضای بدن سارا موافقت می‌کنند.

«تقاطع» به تهیه‌کنندگی ملیحه مرادی جعفری، کارگردانی مینو جبارزاده، گویندگی فروغ انصاری، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری محمدرضا محتشمی و با هنرمندی مجید حمزه، صفا آقاجانی، محمدرضا قلمبر، میرطاهر مظلومی،شهین نجف‌زاده، ماکان رضایی‌پور، آسیه گرجی، مهدی نمینی‌مقدم، سعیده فرضی، مهرداد مهماندوست، ماندانا محسنی،امیر فرحان‌نیا، حمید یزدانی، احمد هاشمی، مهیار عباداللهی و شهریار حمزیان از سوم تیرماه ساعت 1:30 بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران