در حال بارگذاری ...
سریال «آدرس یک درخت» روی آنتن خواهد رفت

یادی از عباس کیارستمی در رادیو نمایش

«آدرس یک درخت»، «بازی در دنیای مجازی» و «پرواز بی پایان»، نمایش‌هایی رادیویی هستند که از شنبه دهم تیر از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش خواهند شد.

به گزارش ایران تئاتر، رادیو نمایش، از شنبه دهم تیر، شاهد پخش سه سریال تازه خواهد شد. 

نخستین سریال تازه‌ای که دهم تیر روی آنتن رادیو نمایش خواهد رفت، «بازی در دنیای مجازی» نام دارد. این نمایش به نویسندگی شهلا دباغی، درباره برنامه‌نویسی است که در آمریکا یک بازی کامپیوتری تولید کرده که هر چند در فضای مجازی انجام می‌شود اما اثرات مخرب جسمی برای بازی‌کننده دارد. صاحب شرکت تولیدی این بازی، از آن برای به خطر انداختن جان دامادش استفاده می‌کند؛ در حالی‌که پلیس به دنبال ضارب است و از چنین نقشه‌ای بی‌اطلاع، خبرنگاری با توجه به آنچه یافته پی به ماجرا می‌برد و پلیس را در جریان قرار می‌دهد ...

این نمایش رادیویی به کارگردانی مجید حمزه، تهیه‌کنندگی ملیحه مرادی‌جعفری، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر، گویندگی محمدرضا علی، صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی نازنین مهیمنی، نگین خواجه‌نصیر، رامین پورایمان، احمد لشینی، شهین نجف‌زاده، مهدی نمینی‌مقدم، محسن بهرامی، سعیده فرضی و مهرخ افضلی از شنبه دهم تیر ساعت 30 دقیقه بامداد، روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

«پرواز بی‌پایان»، دومین سریال تازه‌ای است که شنبه دهم تیر، ساعت 1:30 بامداد روی آنتن رادیو نمایش خواهد رفت. داستان این مجموعه، درباره حمله ددمنشانه ناوِ آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران در سال 1367 است.

این سریال رادیویی به نویسندگی سهیلا خدادادی، کارگردانی سعیده فرضی، تهیه‌کنندگی مهدیه تقی‌زاده، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر، گویندگی مهرداد مهماندوست، صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی معصومه عزیزمحمدی، نگین خواجه‌نصیر، عباس توفیقی، شیرین سپه‌راد، کرامت رودساز، شهریار حمزیان، محمد رضاعلی، سینا نیکوکار، شیما اسدی، مریم باقری و سهیلا تیلاوی تولید شده است.

داستان سریال «آدرس یک درخت» هم درباره آبتین، دانشجوی فوق‌لیسانس سینماست که برای تکمیل تحقیقات پروژه پایان‌نامه‌اش با موضوع نگاه به آثار عباس کیارستمی به خانواده پدریش در ایران می‌پیوندد و با همراهی اعضاء فامیل و دوست تازه‌ای که دانشجوی سینما در ایرانِ است، به کنکاش درباره آثار کیارستمی می‌پردازد و در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد که شنیدنی است.

این نمایش به نویسندگی شهلا دباغی، کارگردانی نورالدین جوادیان، تهیه‌کنندگی ژاله محمدعلی، افکتوری نرگس موسی‌پور، گویندگی فریبا طاهری، صدابرداری رضا طاهری و هنرمندی شهریار حمزیان، عباس شادروان، شمسی صادقی، نازنین مهیمنی، بهادر ابراهیمی، محمد مجدزاده، مجید سهرابی، سعیده فرضی و مریم باقری از روز شنبه دهم تیر، ساعت 3:30 از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش خواهد شد. 

                       

                               




مطالب مرتبط

اجرای «کجایی ابراهیم؟» و «جهنم سرد» در روز دوم جشنواره تئاتر فجر

میزبانی تئاتر شهر و موزه عبرت از علاقه‌مندان به نمایش‌های رادیویی و تلویزیونی
اجرای «کجایی ابراهیم؟» و «جهنم سرد» در روز دوم جشنواره تئاتر فجر

میزبانی تئاتر شهر و موزه عبرت از علاقه‌مندان به نمایش‌های رادیویی و تلویزیونی

شش نمایش رادیویی و دو نمایش تلویزیونی در دومین و سومین روز برگزاری چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان علاقه‌مندان و هنرمندان استان‌های مختلف در تئاتر شهر و موزه عبرت بودند.

|

نظرات کاربران