در حال بارگذاری ...

پوستر نمایش «معاشر» رونمایی شد

پس از رونمایی از پوستر نمایش «معاشر»، به کارگردانی فائزه زرکش بهاری، فروش بلیت آن در سایت «تیوال» نیز آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر، «مُعاشِر» نمایشی است روایت‌گر ارتباط آدم‌ها، بازتاب بحران‌های خانوادگی، واکاوی زیربافت خانواده‌ها، شکستن تابو‌ها و واقعیت‌های اجتماعی در قصه‌ای ایرانی مطابق با اتمسفر روزگار.

در این قصه پس از هجده سال در یک شب اتفاقی مسیر زندگی خانواده‌ای را تغییر می‌دهد. اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ای در یک مهمانی در راه است. شبی مثال همه شب‌های دیگر سال، ولی متفاوت از شب‌های آتی. این نمایش یک رئالیسم اجتماعی است که بلیت‌فروشی‌اش در تیوال آغاز شده است.

نمایشنامه معاشر را احسان حاجی‌پور نوشته، فائزه زرکش بهاری کارگردانی کرده و عاطفه چطرروز تهیه‌کننده آن است.

این نمایش چهارشنبه ۲۱ تیر ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد سالن ۴ اجرایش را آغاز می‌کند.

مریم محمد خانی، میترا هاتفی، عباس علیرضا رضوان سنجابی، فائزه زرکش بهاری، نهال حاجیان، بهار فخرایی، هرمان مولوی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

محمدجواد ملک‌زاده (مجری طرح)، سمانه نادری (صحنه خوان)، آنیتا همایونفر (دستیار کارگردان)، رضا شفایی (مدیر هماهنگی)، صابر جعفری (انتخاب موسیقی)، فهمیه حسینی (طراح صحنه و لباس)، سمیرا نظری. خسرو اردشیری (عکاس) و محسن غلامی (ساخت تیزر) دیگر عواملی هستند که در این نمایش حضور دارند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست

مهدی (سهاب) محبعلی، نویسنده و کارگردان تئاتر، ترس مخاطب را خوراک و تغذیه‌کننده «راهنمای جامع هیولا شدن» دانست و گفت حوادث واقعی، تاثیرات منفی زیادی روی جامعه می‌گذارد اما مهم است که از این ترس و رنج؛ نیرویی کامل‌تر برای کنترل هیولای درون خودمان بسازیم.

|

نظرات کاربران