در حال بارگذاری ...
اقتباس تئاتری فیلم مشهور راجر کورمن به صحنه رفت

«فروشگاه کوچک ترسناک»؛ جنایت‌ برای سیر کردن گیاه گوشتخوار

اجرای نمایش موزیکال «فروشگاه کوچک ترسناک» از روز هجدهم ژوئیه (۲۷ تیر) در آف‌برادوی آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر، برایس پینکام بازیگر نامزد جایزه تونی از روز هجدهم ژوئیه در اجرای دوباره نمایش موفق «فروشگاه کوچک ترسناک» در سالن وست‌ساید روی صحنه رفت.
برایس پینکام بازیگر سینما و تئاتر در نقش دکتر اورین اسکرایولو در «فروشگاه کوچک ترسناک» ظاهر می‌شود. مایکل مایر کارگردان برنده تونی، «فروشگاه کوچک ترسناک» را کارگردانی می‌کند. جو وودز و برد اسکار از دیگر بازیگران نمایش هستند.

سال 1960 راجر کورمن، فیلم مستقل «فروشگاه کوچک ترسناک» را با بازی جاناتان هیز، جکی جوزف، مل ولز و دیک میلر ساخت. داستان درباره مردی است که در یک مغازه گل‌فروشی کار می‌کند و گیاهی را پرورش می‌دهد که گوشت‌خوار است. این گیاه مرد جوان را مجبور می‌کند برای سیر کردن او آدم بکشد و در ادامه ماجراهای تازه‌ای پیش می‌آید. فیلم محبوب راجر کورمن در سال 1986 باری دیگر به کارگردانی فرانک آز بازسازی شد.

فیلمنامه «فروشگاه کوچک ترسناک» نوشته چارلز ب.گریفیت است که توسط هاوارد اشمن به نمایشنامه تبدیل شد. موسیقی ساخته آلن منکن و ترانه نوشته هاوارد اشمن است. از سال 1982 این نمایشنامه بارها اجرا شده است.


منبع:پلی بیل




مطالب مرتبط

پس از موفقیت سریال کوتاه تلویزیونی در نتفلیکس

«گامبی وزیر» در قالب نمایش موزیکال به صحنه می‌رود
پس از موفقیت سریال کوتاه تلویزیونی در نتفلیکس

«گامبی وزیر» در قالب نمایش موزیکال به صحنه می‌رود

کتاب «گامبی وزیر» نوشته والتر تویس به نمایش موزیکال تبدیل می‌شود. پیش‌تر بر اساس این رمان، شبکه نتفلیکس یک مجموعه کوتاه تولید کرده بود که جزو آثار پرمخاطب و موفق سال 2020 به شمار می‌رود.

|

نظرات کاربران