در حال بارگذاری ...

پوستر نمایش «شیر علی» رونمایی شد

همزمان با معرفی عوامل نمایش «شیر علی» از پوستر این اثر نمایشی رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر، همزمان با رونمایی از پوستر «شیر علی» به نویسندگی مهدی پوررضائیان و کارگردانی حنیف مظفری، عوامل اجرایی این نمایش معرفی شدند.

«شیر علی» از هشتم تا بیست‌وهشتم مرداد ساعت 19 در مجموعه تئاتر محراب روی صحنه می‌رود.

حنیف مظفری در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.  

دیگر عوامل این اجرا عبارت‌اند از مجید ستایش (مشاور پروژه)، احسان مقدم (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، رسول احمدی (دستیار دوم کارگردان)، آرزو مجیدی (مدیر روابط عمومی)، علی علیایی (مدیر تولید)، علی اسدیان (تولید محتوا و تیزر)، عسل زنجانی (عکس و فیلم)، ناصر ارباب (امور رسانه)، مرتضی رضایی (مدیر صحنه)، حمید جهانگیری (دکور)، محمد اسماعیلی نهاوندی (لباس)، فرهاد ذکائی (انتخاب موسیقی)، رامین رستمی و علیرضا اسدزاده (پوستر و بروشور).

«شیر علی» نمایشی منودراما است که داستان مردی را روایت می‌کند با قلب و روحی سبز، که به جبر و تقدیر روزگار، سالیان سال است که لباس سرخ بر تن دارد و شمرخوانی تعزیه را می‌کند؛ اما بیش از این دیگر دل و جانش طاقت شمر بودن را ندارد و هر طور که شده می‌خواهد سبزپوش تعزیه باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند. 




مطالب مرتبط

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی انجمن هنرهای نمایشی ایران، طی انتشار بیانیه‌ای، اقدام پلیس آمریکا در حمله به دانشجویان را محکوم کرد و آن را رفتار دوگانه مدعیان دموکراسی با نخبگان دانشگاهی دانست.

|

نظرات کاربران