در حال بارگذاری ...
از شنبه 21 مرداد

سه سریال تازه روی آنتن رادیو نمایش خواهند رفت

در هفته پیشِ رو (شنبه ۲۱ مرداد)، سه سریال تازه روی آنتن شبکه رادیو نمایش خواهند رفت.

به گزارش ایران تئاتر، «جاسوس دو جانبه»،«صور» و«الهام»، سریال‌های تازه‌ای هستند که از رادیو نمایش پخش خواهند شد.

«جاسوس دو جانبه»، نوشته مجید حیدری درباره فردی به نام نوید جمالی است که از پدری پاکستانی و مادری فرانسوی در آمریکا به دنیا آمده است و از طریق شرکتی که پدرش تاسیس کرده، پول زیادی را از طریق جاسوسی به جیب می‌زند و ....

این سریال رادیویی به کارگردانی محمد پورحسن، تهیه‌کنندگی مهدی نمینی‌مقدم، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر، صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی محسن بهرامی، فریبا طاهری، مونا صفی، ایوب آقاخانی، شمسی صادقی، حمید یزدانی، محمد پورحسن، عباس توفیقی، بهادر ابراهیمی، نگین خواجه‌نصیر، هلن جبارزاده، مجید حمزه، محمد آقا‌محمدی و امیر فرحان‌نیا از 21 مرداد ساعت 23:30، روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و ساعت 5:30 روز بعد، تکرار آن است.

سریال رادیویی «صور» به نویسندگی حسینعلی جعفری و تهیه‌کنندگی و تنظیم رادیویی محمد امین رهبر، داستان پیرمردی فلسطینی است که تصمیم می‌گیرد برای دیدن نوه عیاشش وارد عراق شود؛ این سفر زمینه‌ای می‌شود برای حضور ابوخالد در راهپیمایی اربعین اما مسئله‌ای اتفاق می‌افتد که نمی‌گذارد به راحتی به زیارت حرم امام حسین «ع» برسد.

«صور» به صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی محسن بهرامی، علی‌اکبر میلانی، محمدسعید سلطانی، ماکان رضایی‌پور، شیما جانقربان، حمیدرضا هدایتی، نگین خواجه‌نصیر، راضیه مومیوند، نوشین حسن‌زاده، بهادر ابراهیمی، حمید یزدانی، فرشید صمدی‌پور، امیر فرحان‌نیا، محمد شریفی‌مقدم و احمد هاشمی از 21 مرداد ساعت 2 بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت 12:45 دقیقه همان روز تکرار آن است.

نمایش رادیویی «الهام» نیز به نویسندگی هلن حقانی‌راد درباره زنی به نام الهام است که سالهاست داروهای آرام بخش مصرف می‌کند و این مطلب را از همسرش پنهان کرده، اما اکنون دخترش شیلان با کارهایی که انجام می‌دهد باعث نگرانی الهام شده در حالی‌که وی سعی دارد تا این مطلب را هم از همسرش بهمن پنهان نگه دارد و ...

این نمایش رادیویی به کارگردانی نازنین مهیمنی، تهیه‌کنندگی ژاله محمدعلی، افکتوری نرگس موسی‌پور، صدابرداری رضا محتشمی و با هنرمندی نوشین حسن‌زاده، مینو جبارزاده، محمد رضاعلی، شمسی صادقی، رویا فلاحی، حمید یزدانی، مجید سهرابی، محسن بهرامی، رامین پورایمان، ناهید مسلمی، مونا صفی، محمد پورحسن، امیر زنده‌دلان، ماندانا محسنی، راضیه مومیوند و پریسا مقتدی از 21 مرداد ساعت یک بامداد، روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و ساعت 6:30 صبح همان روز تکرار می‌شود.

 




مطالب مرتبط

اتابک نادری:

سازمان میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند
اتابک نادری:

سازمان میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند

اتابک نادری، مدیر سابق تماشاخانه سنگلج و مسئول پیگیری «طرح توسعه سنگلج» از تخریب ساختمان مجاور و نادیده‌گرفتن طرح توسعه این بنای ملی ابراز تاسف کرد و خواستار رسیدگی سازمان میراث فرهنگی به این موضوع شد.

|

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است
نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است

کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»، با حضور در «ایران تئاتر»، از موضوع، شیوه اجرایی، فرم و ریخت این اثر اجرایی گفتند که این روزها در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه است.

|

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

 نمایش «نوزده، نود و نه»، به کارگردانی ایوب آقاخانی و تولید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، با موضوع ایثار و فداکاری کادر پزشکی و پرستاری در دوره همه‌گیری ویروس کرونا، در مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران