در حال بارگذاری ...
گروگان‌گیری در زندان!

«بند نسوان» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود

نمایش «بند نسوان» به نویسندگی و کارگردانی محسن زرآبادی‌پور از بیست و نهم مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «بند نسوان» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی محسن زرآبادی‌پور و تهیه‌کنندگی سامان خلیلیان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

زری اماد، الهه پورجمشید، حمید عرب، کیمیا مقدم، هدیه طاهری، سمانه لیموئی، الهام سلیمی، آریا زرآبادی‌پور، نیلوفر شکری، سمانه غدیری، نرگس میرفتاح، مانلی نفر و محسن زرآبادی پور در این اثر به آسیای نقش می‌پردازند.

الهام سلیمی (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، حامد لطفی (مدیر صحنه و دستیار دوم کارگردان)، نیلوفر شکری (منشی صحنه)، مهدی رایگانی (طراح پوستر)، سلماز نجفی (طراح گریم)، کوروش مراد طهرانی (طراح لباس)، مسعود فاضلی (طراح صحنه)، محسن بیده (عکاس، مدیر روابط عمومی، رسانه و تبلیغات)، فرهاد افسری (ساخت تیزر و موشن گرافی)، سیدمحمدصادق سیادت (مشاور رسانه‌ای)، محمد علی شهریاری، مهلا شهریاری (دستیار صحنه)، پریا موسوی نیا (مجری گریم)، نرگس میرفتاح (دستیار لباس) دیگر عواملی هستند که این اثر نمایشی حضور دارند.

نمایش «بند نسوان» روایت‌گر چند زن زندانی است که با توجه به دغدغه و مشکلاتی که برایشان پیش آمده است در زندان دست به گروگان‌گیری می‌زنند.

این اثر از ۲۹ مرداد سال جاری هرشب ساعت ۲۱:۳۰ در سالن ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به آدرس خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به چهارراه رازی مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست

مهدی (سهاب) محبعلی، نویسنده و کارگردان تئاتر، ترس مخاطب را خوراک و تغذیه‌کننده «راهنمای جامع هیولا شدن» دانست و گفت حوادث واقعی، تاثیرات منفی زیادی روی جامعه می‌گذارد اما مهم است که از این ترس و رنج؛ نیرویی کامل‌تر برای کنترل هیولای درون خودمان بسازیم.

|

نظرات کاربران