در حال بارگذاری ...

علی پویان با یک اثر از آرتور میلر در جشنواره تئاتر فجر

علی پویان قصد دارد نمایش"همه پسران من" اثر آرتور میلر را در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه ببرد.

پویان در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«تصمیم دارم این نمایش را با دراماتورژی نادر برهانی‌مرند به دلیل اشراف او به آثار میلر، در بخش چشم‌انداز بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه ببرم . به همین منظور قصد دارم از هنرمندانی که در نمایش‌های مختلف با آنان همکاری داشتم و از آنان خاطره خوبی دارم برای ایفای نقش در این نمایش دعوت کنم. هنرمندانی چون ایرج راد، اکبر زنجان‌پور، گلچهره سجادیه، نادیا فرجی و... که فعلا گفت‌وگوهای ضمنی با آنان صورت گرفته است.»
وی افزود:«پیش از این حمید طاعتی و ثریا قاسمی این نمایشنامه را اجرا کردند و من می‌خواهم در یکی از اجراهای این نمایش از این دو هنرمند برجسته تئاتر دعوت کنم تا قسمتی از نمایش را اجرا کنند‌.»
وی در خصوص شیوه اجرای‌ ‌نمایش توضیح داد:«می‌خواهم تمام ویژگی‌ها، افکار و دیدگاه جهانی میلر را از منظر خودم به نمایش درآوردم تا بتوانم از این طریق وفاداری خود را به افکار میلر ثابت کنم، زیرا به جهان‌بینی او ‌بسیار معتقدم.»
وی در پایان اضافه کرد:«از 15 شهریور ماه تمرینات را شروع می‌کنیم و بلافاصله پس از اجرا در بخش چشم‌انداز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اجرای عمومی خواهیم داشت.»

گفتنی است محمد بهرامی مدیر روابط عمومی و بین الملل نمایش است.