در حال بارگذاری ...

«اسکرین شات» تمدید شد

نمایش «اسکرین شات» به کارگردانی امیر عباسی به مدت ۶ روز در پردیس تئاتر شهرزاد تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «اسکرین شات» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی سامان شمس و کارگردانی امیر عباسی در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد تمدید شد.

«اسکرین شات» از یکشنبه بیست و نهم مرداد تا جمعه سوم شهریور از ساعت 21:30 روی صحنه می‌رود. 

امیرحسین رضازاده، حامد آرامی، امیرحسین همایونی، ستاره فلاح‌فرد، سحر قلباربند، حسین جاهد، رومینا کوهزاد و مرضیه ابراهیمی، بازیگران این اثر نمایشی هستند.

سمیه قدیمی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، حسین عباسی (مدیر اجرایی)، مبینا گروسی (منشی صحنه)، امیر عباسی (طراح صحنه و لباس)، معصومه پورنورام (مدیر صحنه)، علی حیدری قمصری (طراح نور)، حمید باباخانی (طراح صدا)، شانا زیوردار (طراح گریم)، واهب مصلحی‌فرد (طراح پوستر)، ندا رضایی (عکاس)، علی گلزاری (ساخت تیزر) و ناصر ارباب (مشاور امور رسانه) دیگر عواملی هستند که در این اثر حضور دارند.

در خلاصه نمایش «اسکرین شات» آمده است: «مواظب گوشی‌های‌تان باشید. فرض کنید در یک دورهمی، در کنار همسر و دوستان‌تان، مجبور شوید تمام محتویات تلفن همراه‌تان را با صدای بلند بخوانید.»

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست

مهدی (سهاب) محبعلی، نویسنده و کارگردان تئاتر، ترس مخاطب را خوراک و تغذیه‌کننده «راهنمای جامع هیولا شدن» دانست و گفت حوادث واقعی، تاثیرات منفی زیادی روی جامعه می‌گذارد اما مهم است که از این ترس و رنج؛ نیرویی کامل‌تر برای کنترل هیولای درون خودمان بسازیم.

|

نظرات کاربران