در حال بارگذاری ...
در بوتیک تئاتر ایران

«هُوَی» میزبان عکاسان و خبرنگاران می‌شود

اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران نمایش «هُوی» به کارگردانی پیمان چراغی روز دوشنبه (۳۰ مرداد) در بوتیک تئاتر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «هُوَی» با طراحی و کارگردانی پیمان چراغی روز دوشنبه (30 مرداد) در پردیس تئاتر شهرزاد سالن شماره 4 (بوتیک تئاتر ایران) میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.

«هُوَی» بر اساس نمایشنامه «شهاب سنگی که ستاره را بلعید» نوشته مانی ارمغان که از بیست‌وچهارم مرداد تا 31 شهریور میزبان مخاطبان است.

«هُوَی» روایت زندگی دختری به نام ستاره‌ و اتفاقاتی است که برای او رخ می‌دهد... 

هدیه فروغ، نوش‌آفرین کیهان، احسان شیخی، نازنین بیوک، مهربان خداوردی، مسعود انعامی، سعیده آزادبخت، الناز شاهد، ندا فروغ، نیلوفر هوشمند، وحید آقارضایی، ستاره حسینی، مطهره کاویانی، مبینا اقاخانی، مریم کاظمی و فاطمه زمانی بازیگران این نمایش به ترتیب روزهای اجرا هستند.  

بازیگران این نمایش از روز نخست تا پایان کار بر اساس ساختار متن تغییر خواهند کرد.

«هُوَی» نمایشی است که در هر شب از اجرا با آغاز و پایانی متفاوت و بازیگری جدید روی صحنه می‌رود.

از دیگرعوامل این نمایش عبارتند از عمارت خط سوم و پلاتو ژین (مجری طرح)، مطهره کاویانی (اجراگران)، شهاب شریفی (طراح لباس، نور و صحنه)، میلاد کاظمی (طراح موسیقی و نوازنده ویالون)، نگار امیری (مدیر رسانه و تبلیغات مجازی)، واهب مصلحی فرد (طراح اقلام تبلیغاتی) و حسین خدارتی (عکاس).




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران