در حال بارگذاری ...
معرفی ویژه‌برنامه‌های رادیو نمایش به مناسبت «هفته دولت»

زندگی رییس جمهور محبوب در «من محمدعلی رجایی»

رادیو نمایش در آستانه فرارسیدن هفته دولت، دو مجموعه رادیویی را روی آنتن می‌برد.

به گزارش ایران تئاتر، مجموعه رادیویی «من محمدعلی رجایی» را مجید حمزه کارگردانی کرده و علی خاکبازان آن را نوشته است که به زندگی شهید محمدعلی رجایی از دوران نوجوانی، فعالیت سیاسی و تبلیغاتی در کنار شهید باهنر و در پی آن پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

در این نمایش احمد گنجی، مهرداد مهمان‌دوست، مجتبی طباطبایی، مهرداد عشقیان، جواد پیشگر، احمد ایرانی‌خواه، زهره مجابی، افسانه محمدی، مهدی طهماسبی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال رادیویی «من محمدعلی رجایی» به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری حیدر صفدری و افکتوری نازنین حسن‌پور از روز شنبه چهارم شهریور ساعت 14 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

 همچنین «سرخ چون ژاله» زندگی شهید باهنر را در قالب نمایش رادیویی به کارگردانی فریدون محرابی روایت می‌کند و از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

این نمایش رادیویی به نویسندگی زینب آرمند، داستان دانشجویی است که برای تحقیق دانشگاهش زندگینامه شهید باهنر را از دوران کودکی‌اش تا شهادت وی به رشته تحریر درمی‌آورد.

«سرخ چون ژاله» به تهیه‌کنندگی مهتاب امینی و با بازی افسانه محمدی، عرفان ابراهیمی، محمودرضا قدیریان، مهدی نمینی مقدم، نوشین حسن‌زاده، سیما خوش‌چشم و با صدابرداری پیروز صدرایی، افکتور محمدرضا قبادی‌فر از روز شنبه چهارم شهریور، ساعت 6:30 دقیقه به روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران