در حال بارگذاری ...

«بزباش» به خانه هنرمندان ایران می‌رود

نمایش «بزباش» به کارگردانی صدرا صباحی و مسعود کاروری در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «بزباش» به نویسندگی یاسمن اسماعیل‌زادگان و کارگردانی صدرا صباحی و مسعود کاروری از دوشنبه ۶ شهریور تا هفتم مهر هر شب (به جز شنبه‌ها) ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه استاد انتظامی اجرا می‌شود.

امیربهادر قرقانی، زینب عوض‌پور، آرمین لواسانی و مسعود کاروری بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان نمایش «بزباش» آمده است: «بزباش نوعی آبگوشت است که دستور پخت آن به این شرح است: مقدار کافی آب در قابلمه بریزید و یک و نیم تا دو ساعت روی حرارت متوسط بگذارید تا بپزد. کمی از چربی یا دنبه گوشت را جدا کرده، در ظرفی بکوبید و به ظرف آبگوشت برگردانید. یک ساعت قبل از اضافه کردن لیمو عمانی به آبگوشت، آن را در آب ولرم خیس کنید. سبزی‌ها را درشت خرد کرده و در تابه کمی تفت دهید.»

پردیس ‌زارع (مشاور حرکت)، احد ‌خالقی (مشاور صحنه)، مهدی محمودخانی (آهنگساز)، رهی بالایی (طراح نور)، عطیه پیرعلی (طراح صحنه)، اردلان ‌آشناگر (عکاس)، یوسف محمودی (هویت بصری)، فاطمه ‌میرباقری (برنامه‌ریز)، مرضیه ‌دهقانپور، حامد بدیعی (گروه کارگردانی)، امیر کتول (دستیار صحنه)، زینب رحمانی(منشی صحنه)، حامد ‌قریب (مشاور رسانه)، نشاط باقری (پخش بین‌الملل)، تئاترنشنال، ایران تئاتر رسانه مستقل هنر (حامی تبلیغات) دیگر عواملی هستند که در این پروژه حضور دارند.


یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی
یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی

حمید کاکاسلطانی*: نمایش «بوستان حیات ژوراسیک» نوشته‌ نوشین تبریزی و به کارگردانی پرستو گلستانی دی‌ و بهمن‌ 1402 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفته است. این نمایش با ترکیبی از ...

|

محمدحسین ناصربخت:

آرزوی من فعالیت روی صحنه تئاتر است
محمدحسین ناصربخت:

آرزوی من فعالیت روی صحنه تئاتر است

محمدحسین ناصربخت، کارگردان، مدرس و پژوهشگر تئاتر با بیان اینکه آرزویش فعالیت روی صحنه است، گفت امیدوارم بتوانم در آینده‌ای نزدیک با تامین بودجه و حمایت لازم نمایشی را که متن آن از پیش آماده است، به صحنه ببرم.

|