در حال بارگذاری ...

گروه‌های متقاضی حضور در نخستین بازار تئاتر ایران توجه کنند

گروه‌های نمایشی علاقه‌مند حضور در بازار تئاتر فجر، برای دریافت فرم مربوطه به دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر مراجعه کنند.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط‌عمومی بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر، در پی انتشار خبر نخستین بازار تئاتر ایران در جشنواره بین‌المللی تئاترفجر سال جاری، اکثر گروه‌های نمایشی مطرح، تمایل خود را جهت حضور در این بازار اعلام کردند.
بر همین اساس، دبیرخانه جشنواره با تأکید مجدد شرایط حضور در این بازار که در پی آمده، از گروه‌های علاقمند درخواست کرد تا با حضور در دبیرخانه جشنواره تئاترفجر، فرم تقاضای حضور خود را در نخستین بازار تئاتر ایران پر کنند.
در شرایط حضور در بازار تئاتر ایران آمده است: 1. صرفاً آثاری می‌توانند متقاضی حضور در بازار باشند که دارای مجوز اجرای عمومی بوده و یا در جشنواره‌های معتبر داخلی روی صحنه رفته باشند. 2. ارائه DVD نمایش با کیفیت مطلوب و زیرنویس انگلیسی همراه با بروشور گروه و اثر نمایشی به  زبان انگلیسی الزامی است. 3. در صورت پذیرش اثر یا گروه برای حضور در بازار، معرفی مترجم مسلط برای گروه‌هایی که با چند اثر در بازار حضور دارند یا هر چند اثر مستقل (یک مترجم) الزامی است.
گفتنی است نشانی دبیرخانه جشنواره تئاترفجر، خیابان حافظ، خیابان رودسر، خیابان به آفرین، پلاک 4، طبقه 4، واحد 12 و تلفن تماس آن 88941794 است.