در حال بارگذاری ...

دبیر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی منصوب شد

مصطفی بوعذار به عنوان دبیر پنجمین «سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی» منصوب شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، «سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی» با هدف تبیین مفاهیم نهضت عاشورا و رونق‌بخشی به جریان عظیم و مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار می‌شود و مجید منادی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان)، طی حکمی مصطفی بوعذار را به عنوان دبیر پنجمین دوره این سوگواره منصوب کرد.

مصطفی بوعذار از فعالان تئاتر استان خوزستان و برگزیده جشنواره های متعدد نمایشی است که مدیریت برخی رویدادهای ملی فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد.

او مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و رئیس انجمن تئاتر شاهد اهواز است که برای پنجمین بار به عنوان دبیر و مجری طرح این رویداد منصوب می شود.

پنجمین «سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی»، رویداد ملی نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع اربعین است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، استانداری خوزستان، ستاد فهمای خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی ایران از ۱۰ لغایت ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ هم‌زمان در شلمچه و چذابه با حضور هنرمندان منتخب تئاتر و تعزیه کشور برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، این رویداد را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد مردم خوزستان علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی در زمینه مسائل اعتقادی و ...

|

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران