در حال بارگذاری ...
با اجرای نمایش خیابانی «وعد»

هنرمندان شادگانی، دلاوری مدافعان حرم را برای زائران اربعین روایت کردند

نمایش خیابانی «وعد» پس از اجرا در قدمگاه حضرت ابالفضل (ع) در شادگان و شلمچه، در پایانه مرزی چذابه هم میزبان نگاه زائران اربعین حسینی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نمایش خیابانی «وعد» به کارگردانی علی محمودراد، کاری از گروه تئاتر دورق شهرستان شادگان، روایت‌گر حماسه‌آفرینی‌های شهدای مدافع حرم بود که از 11 تا 15 شهریور 1402، در پایانه مرزی چذابه میزبان زوار اربعین حسینی شد.

در این نمایش خیابانی، علی محمودراد، مهدی خنفری، سمیه سلامات، یونس ربیهاوی، حسین شاوردی و داود خنافره به عنوان بازیگر ایفای نقش کردند.

سایر عوامل نمایش خیابانی «وعد» عبارت بودند از مدینه بدوی (دستیار کارگردان)، زینب منیعاوی (منشی صحنه) و مصطفی نعیماوی (موسیقی).

این نمایش علاوه برا اجرا در چذابه، در شلمچه و قدمگاه حضرت ابالفضل (ع) در شادگان نیز، پیش چشم مخاطبان قرار گرفت.

پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی با دبیری مصطفی بوعذار از ۱۰ تا ۱۵ شهریورماه 1402 با حضور ۱۷ گروه نمایشی از استان‌های کرمانشاه، لرستان، اصفهان، گیلان، آذربایجان شرقی، بوشهر و خوزستان برگزار شد.




مطالب مرتبط

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، این رویداد را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد مردم خوزستان علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی در زمینه مسائل اعتقادی و ...

|

نظرات کاربران