در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

نمایش خیابانی «قاب عکس» در چذابه اجرا شد

در نخستین روز از پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی، نمایش خیابانی «قاب عکس» به کارگردانی حسام شریعتمداری، در حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نمایش خیابانی «قاب عکس» به کارگردانی حسام شریعتمداری از شهر بروجرد لرستان در قالب پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی، 10 شهریور در مرز چذابه اجرا شد.

اجرای این نمایش در آئین افتتاحیه پنجمین سوگواره ملی تئاتر اربعین، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاون امور هنری و سینمایی ارشاد خوزستان و سایر مدیران فرهنگی و گروه‌های شرکت کننده در محل موکب فرهنگ و هنر اجرا و با استقبال زائرین اربعین حسینی مواجه شد.

بعد از اجرای این نمایش، مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اهدای لوح تقدیر به همراه تندیس همایش از کارگردان نمایش «قاب عکس» تقدیر کرد.

در این نمایش، آمنه حسن علی‌زاده. هلیا کلهر هستی حسنوند و سیدحسام شریعتمداری به عنوان بازیگر ایفای نقش کردند.

سایر عوامل نمایش «قاب عکس» عبارتند از آمنه حسن علی‌زاده (دستیار کارگردان)، هلیا کلهر (موسیقی)، امیرمحمد خدایی و ایمان سیاح (دستیار صحنه)، مهوین کلهر (طراح پوستر) و ستایش کایید (طراح لباس).

این نمایش که کاری از گروه تئاتر ایرانی است، با شش نوبت اجرا در مرزهای چذابه و شلمچه به کار خود پایان داد.

پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی با دبیری مصطفی بوعذار، از ۱۰ تا ۱۵ شهریور با حضور ۱۷ گروه نمایشی از استان‌های لرستان، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، بوشهر، اصفهان و خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، این رویداد را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد مردم خوزستان علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی در زمینه مسائل اعتقادی و ...

|

عضو هیئت انتخاب تئاتر خیابانی رضوی

کیفیت بالای آثار این دوره، انتخاب را دشوار کرده بود
عضو هیئت انتخاب تئاتر خیابانی رضوی

کیفیت بالای آثار این دوره، انتخاب را دشوار کرده بود

کریم خاوری، عضو هیئت انتخاب آثار بخش تئاتر خیابانی رضوی می‌گوید اجراهای این دوره از جشنواره سطح کیفی بالایی داشتند که همین مورد ارزیابی آثار را برای ما دشوار کرده بود.

|

نظرات کاربران