در حال بارگذاری ...
در فالب پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی

اجرای «خون نامه» اصفهانی‌ها در چذابه

نمایش خیابانی «خون‌نامه» به کارگردانی هادی عطایی، به مدت پنج روز با اجرا در موکب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همچنین سایر مواکب در پایانه مرزی چذابه، میزبان زوار اربعین حسینی بود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نمایش خیابانی «خون‌نامه» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی هادی عطایی، کاری از گروه تئاتر میعاد جوان به عنوان تنها نماینده استان اصفهان در بخش تئاتر خیابانی پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی، طی روزهای 11 تا 15 شهریور 1402 در پایانه مرزی چذابه اجرا شد.

در این نمایش، هادی عطایی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کرد و سایر عوامل عبارت بودند از مریم دوستی ایرانی (دستیار و مشاورکارگردان)، مژگان دوستی ایرانی (طراح لباس) و محمدعلی عمادی (طراح گرافیک).

نمایش خیابانی «خون‌نامه» با اجرا در موکب فرهنگ و هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همچنین سایر مواکب در پایانه مرزی چذابه، میزبان زوار اربعین حسینی بود.

پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی با دبیری مصطفی بوعذار، از ۱۰ تا ۱۵ شهریورماه 1402 با حضور ۱۷ گروه نمایشی از استان‌های لرستان، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، بوشهر، اصفهان و خوزستان در پایانه مرزی چذابه و مرز شلمچه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.




مطالب مرتبط

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، این رویداد را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد مردم خوزستان علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی در زمینه مسائل اعتقادی و ...

|

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران