در حال بارگذاری ...

بیش از ۱۰۰ متن و طرح به جشنواره تئاتر افرا ارسال شد

محمد چرم‌شیر، نادر برهانی‌مرند و پژند سلیمانی، از امروز، ارزیابی بیش از ۱۰۰ متن و طرح رسیده به چهارمین جشنواره تئاتر افرا را آغاز می‌کنند و تا پایان شهریور، آثار انتخابی را معرفی خواهند کرد.

به گزارش ایران تئاتر، دبیر چهارمین دوره جشنواره تئاتر افرا از ارسال بیش از ۱۰۰ اثر به این رویداد نمایشی خبر داد.

عباس غفاری، دبیر جشنواره افرا که با عنوان گفت‌وگو برگزار می‌شود، در این‌باره توضیح داد: «در مدت زمان فراخوان این دوره از جشنواره، بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه رسید که بازخوانی متون رسیده از امروز (۱۸ شهریور ۱۴۰۲) آغاز می‌شود.

او افزود: «پس از ارزیابی متن‌ها توسط محمد چرم‌شیر، نادر برهانی‌مرند و پژند سلیمانی، آثار انتخابی اواخر شهریور معرفی می‌شوند. به این ترتیب گروه‌های انتخاب شده فرصت دارند تا تمرین خود را برای بازبینی جشنواره در تاریخی که از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام می‌شود، آماده کنند.»

غفاری با بیان اینکه هنر نمایش مجالی برای ارتباط بی‌واسطه و صمیمی با مخاطب است، گفت: «شاید بتوان با زبان نمایش، دوباره راه و مسیر گفت‌وگو را که متأسفانه در جامعه فراموش شده است، پیدا کنیم.»

عمارت نوفل‌لوشاتو، چهارمین دوره جشنواره افرا را با شعار «مونولوگ کافی است، بیایید گفت‌وگو کنیم» و با هدف گفتمان در جامعه، برگزار می‌کند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است
گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است

سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه» براین باور است که تئاتر به ویژه تئاتر شقاوت، مانند نیشتر پزشکی است که درد دارد اما برای سلامتی، شادابی و حال خوب لازم است.

|

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

نمایش «مافیای روباه‌ها» به کارگردانی امید بنکدار که در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است، به مدت ۱۰ شب دیگر تمدید شد.

|

نظرات کاربران