در حال بارگذاری ...

خبرهایی از مجموعه تئاترشهر

‌قطب‌الدین صادقی، محمد یعقوبی و ایوب آقاخانی به عنوان سه کارگردان تئاتر که آثار نمایشی خود را در تالارهای تئاتر شهر روی صحنه دارند، طی هفته گذشته با استقبال کم نظیر تماشاگران مواجه شدند.

تعطیلی تئاترشهر در شب‌های قدر
همزمان با شب‌های قدر، مجموعه تئاترشهر از 17 تا 20 شهریورماه اجرا نخواهد داشت.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، هم اکنون 5‌ نمایش‌"باغ شکرپاره"، "خشکسالی و دروغ"، "مهر هفتم"، "مجلس بر‌ادرکشی" و‌"‌مرثیه‌ای برای یک سبک وزن" در این مجموعه در حال اجرا هستند که به احترام ایام سوگواری و فرا رسیدن شب‌های قدر اجرا نخواهند داشت.
گفتنی است مجموعه تئاترشهر از‌ یکشنبه 22 شهریورماه اجرای عادی‌ خود را از سر خواهدگرفت.   ‌
راه‌اندازی وبلاگ نمایش”مهر هفتم”
وبلاگ نمایش " مهر هفتم " که با کارگردانی سعید شاپوری در تماشاخانه قشقایی مجموعه تئاتر شهر در حال اجراست،‌راه‌اندازی شد. ‌
نمایش"مهر هفتم" نوشته و کار سعید شاپوری است که بر مبنای فیلم سینمای‌"‌مهر هفتم‌" اثر اینگمار برگمن نوشته شده‌ از نهم شریور ماه درحال اجراست. ‌
علاقه‌مندان به تماشای نمایش‌"‌مهر هفتم‌" می‌توانند هر روز به غیر از روزهای شنبه، به مجموعه تئاتر شهر مراجعه کرده و یا به وبلاگ این نمایش به آدرس www.mohre7theatre.blogfa.com  مراجعه کنند. 
نمایش”مرثیه‌ای برای یک سبک وزن” دو اجرایی شد
نمایش " مرثیه ای برای یک سبک وزن " در روزهای 25، 26 و 27 شهریور برخلاف روزهای عادی،‌ دو اجرا در هر روز خواهد داشت.
ایوب آقاخانی‌ ‌نویسنده و کارگردان نمایش ‌با اعلام این خبر به روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر گفت : با توجه به زمان 45 دقیقه‌ای این اثر‌،‌ خوشبختانه امکان اجرای مضاعف آن برای علاقه‌مندان در ساعت های 15/20 و30/21 طی روزهای چهارشنبه تا جمعه، ‌یعنی 25 تا 27 شهریور وجود دارد. ‌
این امکان با همکاری مدیریت مجموعه تئاتر شهر فراهم شد تا 30 اجرای این نمایش مطابق زمان‌بندی مقرر تا دهم مهرماه به پایان برسد.
همچنین این نمایش جمعه شب پذیرای کارگردانان و بازیگران تئاتر شد.
این نمایش،‌جمعه شب، 13 شهریور ماه، در بین تماشاگران خود پذیرای هنرمندانی چون‌ واروژ کریم‌مسیحی، آتیلا پسیانی، فاطمه نقوی، هادی مرزبان، فرزانه کابلی،‌ بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، فردوس کاویانی،‌ رضا فیاضی،‌ سعید ذهنی، و امیر دژاکام شد.
نمایش‌"‌مرثیه‌ای برای یک سبک وزن‌" از پنجم شهریور درحال اجراست و تا دهم مهرماه اجرای آن ادامه خواهد داشت. ‌
درخشش کم‌نظیر آثار کارگردانان صاحب نام تئاتر
‌قطب‌الدین صادقی، محمد یعقوبی و ایوب آقاخانی به عنوان سه کارگردان تئاتر که آثار نمایشی خود را در تالارهای تئاتر شهر روی صحنه دارند، طی هفته گذشته با استقبال کم نظیر تماشاگران مواجه شدند.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاتر‌شهر، ‌قطب‌الدین صادقی نمایش‌"باغ شکرپاره" را در تالار اصلی مجموعه تئاتر‌شهر درحال اجرا دارد که طی هفته گذشته با اقبال کم نظیر تماشاگران مواجه شد.
همچنین محمد یعقوبی نیز با اجرای نمایش‌"‌خشکسالی و دروغ‌" در تالار چهارسو مجموعه تئاتر‌شهر حضور دارد که طی هفته گذشته استقبال پرشور تماشاگران را به هم راه داشت‌.
ایوب آقاخانی نیز با اجرای تازه‌ترین اثر نمایشی خود در تالار سایه مجموعه تئاترشهر، تحت عنوان، "‌مرثیه‌ای برای یک سبک وزن‌" با نگاه مشتاق تماشاگران تئاتر مواجه شد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تئاترشهر
شب گذشته نمایش"‌باغ شکرپاره‌" به کارگردانی ‌قطب‌الدین صادقی ‌در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پذیرای سه میهمان ویژه ‌محسن رضایی‌ و ‌علی رفیعی‌ و محمد هادی قمیشی بود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش‌"‌باغ شکرپاره"‌ از تازه ترین آثار نمایش دکتر قطب الدین صادقی است که با استفاده از عناصر نمایش " تخت حوضی" و شیوه اجرای تئاتر مدرن در حال اجراست.
این نمایش پنجشنبه 12 شهریور پذیرای دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر علی رفیعی،‌کارگردان پیشکسوت تئاتر ایران و سینما و محمد هادی قمیشی طراح صحنه و بازیگر با سابقه تئاتر بود. پس از پایان اجرای نمایش، دکتر محسن رضایی و دکتر علی رفیعی در پشت صحنه نمایش حضور پیدا کرده و محسن رضایی خطاب به عوامل نمایش " باغ شکرپاره از تماشای این نمایش ابراز خرسندی کرد و برایشان آرزوی موفقیت کرد.
علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در  مورد اجراهای مجموعه تئاتر شهر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.teatreshahr.com و برای رزرو بلیت نمایش به آدرس اینترنتی www.gishehtheater.ir  مراجعه کنند.