در حال بارگذاری ...
عباس خلیفه‌لو خبر داد

استقبال گرم هنرمندان در سراسر ایران از جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران

۲۵۵ اثر نمایشی از ۲۸ استان کشور، متقاضی حضور در بخش‌های صحنه‌ای، فضای باز و محیطی و آیینی سنتی شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان شرقی، عباس خلیفه‌لو، دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، با اعلام آمار آثار رسیده به این رویداد نمایشی، از استقبال بی‌نظیر هنرمندان خبر داد.

او با اشاره به اینکه ۲۵۵ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: «۵۸ شهرستان از ۲۸ استان کشور در بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره شرکت کرده‌اند که شامل ۱۳۰ نمایش در بخش صحنه‌ای، ۱۰۳ اثر در بخش فضای باز و محیطی و ۲۳ نمایش در بخش آیینی سنتی است که در روزهای آتی مورد ارزیابی و گزینش قرار خواهند گرفت.»

جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، هفته آخر شهریور ۱۴۰۲ در منطقه زیبای ارسباران (قره‌داغ) با مرکزیت شهرستان اهر که به عنوان پایتخت تئاتر کوتاه ایران و شهر خلاق هنرهای نمایشی کشور معرفی شده است، برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

با حضور اسرافیل فرج‌‎اللهی

آیین گرامی‌داشت روز جهانی تئاتر در تبریز برگزار شد
با حضور اسرافیل فرج‌‎اللهی

آیین گرامی‌داشت روز جهانی تئاتر در تبریز برگزار شد

آیین گرامی‌داشت روز جهانی تئاتر با حضور مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور و جمعی از پیشکسوتان، اساتید و هنرمندان استان آذربایجان شرقی در خانه پروین اعتصامی در تبریز برگزار شد.

|

با معرفی برگزیدگان

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی به ایستگاه پایانی رسید
با معرفی برگزیدگان

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی به ایستگاه پایانی رسید

آئین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی، با حضور مدیران، مسئولان، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی، روز سه‌شنبه 9 آبان، در تالار تربیت تئاتر شهر تبریز با تجلیل از نفرات و آثار برگزیده برگزار شد.

|

نظرات کاربران